//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
institution:"CESifo"
~institution:"National Bureau of Economic Research"
~institution:"OECD / Programme for International Student Assessment"
~type_genre:"Forschungsbericht"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Parental education, grade atta...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Bildungsniveau
1
Brasilien
1
Brazil
1
Comparison
1
Educational achievement
1
Internationaler Vergleich
1
Jugend <15 Jahre>
1
Latvia
1
Lesefähigkeit
1
Lettland
1
Liechtenstein
1
OECD countries
1
OECD-Staaten
1
Pupils
1
Russia
1
Russland
1
Schüler
1
Vergleich
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Forschungsbericht
Graue Literatur
382
Non-commercial literature
382
Arbeitspapier
364
Working Paper
364
Amtsdruckschrift
14
Government document
14
Konferenzschrift
11
Collection of articles of several authors
7
Sammelwerk
7
Aufsatzsammlung
5
Statistik
4
Conference proceedings
3
Statistics
3
Handbook
2
Handbuch
2
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
more ...
less ...
Language
All
English
1
Author
All
Kirsch, Irwin
1
Institution
All
CESifo
National Bureau of Economic Research
OECD / Programme for International Student Assessment
Konsortium Bildungsindikatoren und Technologische Leistungsfähigkeit
5
Deutsches Zentrum für Hochschul- und Wissenschaftsforschung
3
Europäische Kommission
3
Leibniz Universität Hannover / Center für Wirtschaftspolitische Studien
3
Deutschland / Bundesministerium für Arbeit und Soziales
2
Expertenkommission Forschung und Innovation
2
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
2
Hochschul-Informations-System GmbH
2
Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle
2
Adelphi Research gGmbH
1
Bundesinstitut für Bau-, Stadt- und Raumforschung
1
Carnegie Commission on Higher Education
1
Deutsches Jugendinstitut / Forschungsschwerpunkt Übergänge im Jugendalter
1
Deutschland / Bundesministerium für Bildung und Forschung
1
Deutschland / Umweltbundesamt
1
European Commission / Directorate-General for Employment and Social Affairs / Unit E.1
1
European Federation for Economic Research
1
European Meeting of the Main Partners in the Fight against Child Sex Tourism <1, 1998, Brüssel>
1
European Observatory on Family Matters
1
Europäische Kommission / Beobachtungsstelle für Familienangelegenheiten
1
Europäische Kommission / Direktion Tourismus
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Beschäftigung, Soziales und Chancengleichheit
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Presse und Kommunikation
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Wirtschaft und Finanzen
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Wirtschaft und Finanzen / Economic Policy Committee
1
Europäische Kommission / Generaldirektion für Beschäftigung und Soziale Angelegenheiten
1
Europäische Kommission / Task Force Human Resources, Education, Training and Youth
1
Georg-August-Universität Göttingen / Soziologisches Forschungsinstitut Göttingen
1
GfK SE
1
GreenDelta <Firma>
1
Helmholtz-Zentrum für Umweltforschung
1
OECD
1
OECD / Directorate for Science, Technology and Industry
1
Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
1
more ...
less ...
Published in...
All
Programme for international student assessment
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Reading for change : performance and engagement across countries ; results from PISA 2000
Kirsch, Irwin
(
contributor
)
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001711873
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->