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~institution:"Fundación Empresa Pública / Programa de Investigaciones Económicas"
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Working Paper
Arbeitspapier
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Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
English
1
Author
All
García Gallego, Aurora
1
Georgantzís, Nikolaos
1
Sabater-Grande, Gerardo
1
Institution
All
Fundación Empresa Pública / Programa de Investigaciones Económicas
Erasmus Research Institute of Management
5
Universität Trier / Lehrstuhl für Marketing und Innovation
5
Econometrisch Instituut <Rotterdam>
4
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
4
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
3
National Bureau of Economic Research
3
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
3
Center for International Food and Agricultural Policy
2
Erasmus Universiteit Rotterdam / Faculteit Bedrijfskunde
2
Universität Regensburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
Universität des Saarlandes / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft
2
Banco de Portugal / Departamento de Estatística e Estudos Económicos
1
Belkereskedelmi Kutató Intézet <Budapest>
1
Center for Economic Analysis <Boulder, Colo.>
1
Center for Economic Research <Tilburg>
1
Conference on Marketing, Corporate Social Initiatives, and the Bottom Line <2001, Chapel Hill, NC>
1
Cornell University / Department of Agricultural, Resource and Managerial Economics
1
Cornell University / Department of Applied Economics and Management
1
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität München / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, insbes. Öffentliche Verwaltungen und Öffentliche Unternehmen
1
Forschungstagung Marketing <2001, Berlin>
1
Freie Universität Berlin / Institut für Marketing
1
Freie Universität Berlin / Marketing-Department
1
Großbritannien / Department for Business, Energy & Industrial Strategy
1
Handelshochschule Leipzig
1
Hans-Böckler-Stiftung
1
Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
1
Harvard Institute for International Development
1
Helsingin Kauppakorkeakoulu
1
INSEAD
1
Institut für Gartenbauökonomie <Hannover>
1
Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim
1
Institut für Weltwirtschaft
1
Institut für Wirtschaftsforschung Halle
1
Iowa State University / Center for Agricultural and Rural Development
1
Justus-Liebig-Universität Gießen / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung
1
Landwirtschaftliche Rentenbank
1
Marketing-Trendshop <1996, Duisburg>
1
Nürnberger Akademie für Absatzwirtschaft
1
more ...
less ...
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All
Documento de trabajo / Programa de Investigaciones Económicas, Fundación Empresa Pública
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
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1
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1
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1
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Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Identified consumers: an experiment on the informativeness of cross-demand price effects
García Gallego, Aurora
(
contributor
); …
-
2001
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610671
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