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~isPartOf:"Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile"
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Case study
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Fallstudie
2
Language
All
German
2
Author
All
Kunhardt, Felix von
1
Schaap, Jan-Dieter
1
Tode, Hinrich
1
Published in...
All
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
11
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
Digital and social media marketing : a results-driven approach
6
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
5
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
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Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
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Social media and crisis communication
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Corporate social responsibility in the digital age
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Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
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Harvard business review : HBR
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Knowledge management 2.0 : organizational models and enterprise strategies
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Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
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Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
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Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
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Premier reference source
3
Psychology & marketing
3
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
3
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
3
A Gower book
2
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
2
Bachelor
2
Berichte aus der Betriebswirtschaft
2
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
2
Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice
2
Contemporary issues in social media marketing
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Enterprise Social Networks : Erfolgsfaktoren für die Einführung und Nutzung - Grundlagen, Praxislösungen, Fallbeispiele
2
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Gabler Research
2
Handbook of research on business social networking ; Vol. 1
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Implementing new business models in for-profit and non-profit organizations : technologies and applications
2
Informationsmanagement und Computer Aided Team
2
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
2
International journal of product development : IJPD
2
International journal of technology marketing : IJTMkt
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ECONIS (ZBW)
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1
Beschleunigte Conversion-Sellaround-Widgets als modernes Verkaufsinstrument im Zeitalter des SoLoMo
Kunhardt, Felix von
- In:
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative …
,
(pp. 315-330)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009773855
Saved in:
2
Virale Beschleunigung durch Social Media : am Beispiel der Parfümerie Douglas GmbH
Tode, Hinrich
;
Schaap, Jan-Dieter
- In:
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative …
,
(pp. 91-103)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009773967
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