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~isPartOf:"Handbook of research on mobile marketing management"
~isPartOf:"Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V"
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Type of publication
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Language
All
English
2
Undetermined
1
Author
All
Pousttchi, Key
3
Wiedemann, Dietmar G.
2
Haunstetter, Tobias
1
Hufenbach, Yvonne
1
Published in...
All
Handbook of research on mobile marketing management
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
MPRA Paper
28
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
3
Electronic markets : the international journal on networked business
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
2
Information systems and e-business management : ISeB
2
International journal of electronic business
2
Mobile und ubiquitäre Informationssysteme - Technologien, Prozesse, Marktfähigkeit : proceedings zur 3. Konferenz Mobile und Ubiquitäre Informationssysteme (MMS 2008), 26. - 28. Februar 2008, München, Germany
2
Advances in e-business research series (AEBR)
1
Banking and information technology / Deutsche Ausgabe : BIT ; a strategic report for top management
1
Banking and information technology : BIT ; a strategic report for top management
1
Business & Information Systems Engineering
1
Die Bank
1
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
1
E-commerce and web technologies : third international conference, EC-Web 2002 Aix-en-Provence, France, September 2 - 6, 2002 [held in conjunction with the DEXA 02] ; proceedings
1
Electronic Markets
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1
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GI-Edition / Proceedings
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Handbuch E-Money, E-Payment & M-Payment : mit 18 Tabellen
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Journal of Electronic Commerce in Organizations (JECO)
1
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1
Mobile and ubiquitous commerce : advanced E-business methods
1
Perspektiven des Mobile Business : Wissenschaft und Praxis im Dialog
1
Premier reference source
1
The Second International Conference on Mobile Business : m>Business 2003 ; [Die Konferenz "m>Business" fand vom 23. bis 24. Juni 2003 in Wien statt]
1
Wissenschaft und Recht
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
2
OLC EcoSci
1
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1
Value Creation in the Mobile Market
Pousttchi, Key
;
Hufenbach, Yvonne
- In:
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs …
53
(
2011
)
5
,
pp. 287-301
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009288848
Saved in:
2
Mobile marketing management : marketing objectives, campaign types and implementation techniques
Pousttchi, Key
;
Wiedemann, Dietmar G.
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 1-9)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919335
Saved in:
3
Analyzing the forwarding behavior in mobile viral marketing : an empirical study
Wiedemann, Dietmar G.
;
Haunstetter, Tobias
;
Pousttchi, Key
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 381-400)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919392
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