Showing 1 - 10 of 10
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000815469
This paper focuses on various issues that need to be considered when an analyst wishes to predict the demand for a new technological product. The interplay of the strategic behavior of the firm, notably with regard to preannouncing the future availability of the new product and the behavior of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011737642
Verschiedene Prognosen weisen darauf hin, daß das Markenwertkonzept zu den einflußreichsten Themen der nächsten zehn Jahre innerhalb des Marketings werden wird. Die hier präsentierte Studie untersucht, für welche Zwecke der Markenwert verwendet werden kann, auf welche inhaltlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011739553
According to several forecasts brand equity will become the most influential marketing topic for the next ten years. This study investigates various purposes brand equity can be applied to. It assesses requirements for measuring brand equity and describes the contribution of the literature on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011739741
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004245046
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735566
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735572
This paper focuses on various issues that need to be considered when an analyst wishes to predict the demand for a new technological product. The interplay of the strategic behavior of the firm, notably with regard to preannouncing the future availability of the new product and the behavior of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011653563
Verschiedene Prognosen weisen darauf hin, daß das Markenwertkonzept zu den einflußreichsten Themen der nächsten zehn Jahre innerhalb des Marketings werden wird. Die hier präsentierte Studie untersucht, für welche Zwecke der Markenwert verwendet werden kann, auf welche inhaltlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011613741
Verschiedene Prognosen weisen darauf hin, daß das Markenwertkonzept zu den einflußreichsten Themen der nächsten zehn Jahre innerhalb des Marketings werden wird. Die hier präsentierte Studie untersucht zunächst, für welche Zwecke der Markenwert verwendet werden kann und welche Anforderungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011613746