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Undetermined
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Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
Undetermined
3
German
1
Author
All
Sattler, Henrik
4
Zatloukal, Grit
2
Ernst, Olaf
1
Völckner, Fanziska
1
Völckner, Franziska
1
Published in...
All
Marketing : ZFP ; journal of research and management
Working Paper Series A
23
Journal of business economics : JBE
17
Journal of marketing research : JMR
14
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
13
Research papers on marketing and retailing
11
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
10
MSI reports : working paper series
8
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
8
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
8
Die Betriebswirtschaft : DBW
7
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
6
Conjoint measurement : methods and applications
5
Johnson School Research Paper Series
5
Journal of retailing
5
Legends in marketing
5
Journal of marketing
4
Management Science
4
Marketing : journal of research and management
4
Marketing letters : a journal of research in marketing
4
Schmalenbach business review : sbr
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
4
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Working Papers / Charles H. Dyson School of Applied Economics and Management, Cornell University
4
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
3
Marketing Science
3
Agribusiness
2
Brand management ; Vol. 3
2
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
2
Decision sciences : DS
2
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
2
European journal of operational research : EJOR
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena - Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät - Working Paper Series A
2
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
International journal of production economics
2
International journal of technology management : IJTM
2
Kohlhammer Edition Marketing
2
Konzernmanagement : Corporate Governance und Kapitalmarkt ; 62. wissenschaftliche Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V. 2000 in Berlin
2
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
2
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Erfolgsfaktoren von Markentransfers : eine empirische Analyse für kurzlebige Konsumgüter
Sattler, Henrik
;
Völckner, Franziska
;
Zatloukal, Grit
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
25
(
2003
)
3
,
pp. 147-168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001779655
Saved in:
2
Abhandlungen - Erfolgsfaktoren von Markentransfers. Eine empirische Analyse für kurzlebige Konsumgüter.
Sattler, Henrik
;
Völckner, Fanziska
;
Zatloukal, Grit
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
25
(
2003
)
3
,
pp. 147-168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006821104
Saved in:
3
Forum - Multimediale versus traditionelle Conjoint-Analysen. Ein empirischer Vergleich alternativer Produktpräsentationsformen
Ernst, Olaf
;
Sattler, Henrik
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
22
(
2000
)
2
,
pp. 161-171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006838074
Saved in:
4
Die Validität von Produkttests. Ein empirischer Vergleich zwischen hypothetischer und realer Produktpräsentation.
Sattler, Henrik
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
16
(
1994
)
1
,
pp. 31-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006867668
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