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~person:"Bruhn, Manfred"
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Aufsatz in Zeitschrift
6
Aufsatz im Buch
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Book section
3
Aufsatzsammlung
2
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
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Language
All
German
20
Undetermined
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English
5
Author
All
Bruhn, Manfred
Frey, Bruno S.
84
Colander, David C.
59
Samuels, Warren J.
57
Backhouse, Roger
52
Boettke, Peter J.
50
McCloskey, Deirdre N.
47
Davis, John Bryan
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Samuelson, Paul Anthony
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Blaug, Mark
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Vane, Howard R.
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Kuchler, Theresa
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Stroebel, Johannes
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List, John A.
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Mäki, Uskali
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Qiu, Liangfei
29
Wohlrabe, Klaus
29
Füller, Johann
28
Lawson, Tony
28
Mill, John Stuart
28
Hodgson, Geoffrey M.
27
Kreutzer, Ralf T.
27
Mankiw, Nicholas Gregory
27
Dow, Sheila C.
26
Hajli, Nick
26
Heise, Arne
26
Buchanan, James M.
25
Law, Chun Hung Roberts
25
McAleer, Michael
25
Priddat, Birger P.
25
Stutzer, Alois
25
Clement, Douglas
24
Ozuem, Wilson
24
Poole, William
24
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Published in...
All
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
2
Forum Dienstleistungsmanagement
2
SpringerLink / Bücher
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Essentials
1
European journal of marketing : EJM
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Management research review
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
The journal of consumer marketing
1
essentials
1
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Einsatz von Social Media für das Dienstleistungsmanagement
Bruhn, Manfred
;
Hadwich, Karsten
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010438887
Saved in:
2
Complaint management on social networking platforms : an examination of inconsistent complaint behaviour and the identification of potential reduction strategies
Bruhn, Manfred
;
Papen, Marie-Christin
;
Zingg, Dominique
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
37
(
2015
)
4
,
pp. 201-206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561018
Saved in:
3
Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits : an empirical study
Braun, Corina
;
Batt, Verena
;
Bruhn, Manfred
;
Hadwich, …
- In:
The journal of consumer marketing
33
(
2016
)
7
,
pp. 528-538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011642245
Saved in:
4
Are social media replacing traditional media in terms of brand equity creation?
Bruhn, Manfred
;
Schoenmueller, Verena
;
Schäfer, Daniela B.
- In:
Management research review
35
(
2012
)
9
,
pp. 770-790
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009660482
Saved in:
5
Markenkommunikation auf Social Media-Plattformen : Anforderungen aus Konsumentensicht und deren Einfluss auf Zielgrössen des Markenmanagements
Bruhn, Manfred
;
Schäfer, Daniela B.
;
Schoenmüller, Verena
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
66
(
2012
)
1
,
pp. 64-84
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009528926
Saved in:
6
Erlebnisorientierte Markenführung im Social Web : Forschungsmethoden und Forschungsthemen
Bruhn, Manfred
;
Schäfer, Daniela B.
- In:
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die …
,
(pp. 31-49)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009373466
Saved in:
7
Qualität und Nutzen von Avataren als Dienstleister im Social Web : Messung und Konsequenzen
Bruhn, Manfred
;
Schoenmüller, Verena
;
Schäfer, Daniela B.
- In:
Dienstleistungsmanagement und Social Media : …
,
(pp. 443-466)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009756201
Saved in:
8
Dienstleistungsmanagement und Social Media : eine Einführung in die theoretischen und prakatischen Problemstellungen
Bruhn, Manfred
;
Hadwich, Karsten
- In:
Dienstleistungsmanagement und Social Media : …
,
(pp. 3-40)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009756249
Saved in:
9
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
Bruhn, Manfred
(
ed.
);
Hadwich, Karsten
(
ed.
)
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009765121
Saved in:
10
Antecedents and consequences of the quality of e-customer-to-customer interactions in B2B communities
Bruhn, Manfred
;
Schnebelen, Stefanie
;
Schäfer, Daniela B.
- In:
Industrial marketing management : the international …
43
(
2014
)
1
,
pp. 164-176
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359357
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