Showing 1 - 10 of 684
This dissertation investigates important and cutting-edge issues surrounding new product development failure and its consequences for market values of innovation-driven firms. Although a substantial body of literature demonstrates that new product development failure harms some companies more...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009011656
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001363102
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452030
Dieses Buch befasst sich mit Marketinginnovationen, also mit Innovationen, die sich auf die Bereiche Vertrieb, Pricing und Kommunikation beziehen. Manuel Hütter untersucht diese in zwei empirischen Studien näher. So wird in einer branchenübergreifenden Erhebung der Frage nachgegangen, ob und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018941
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000539231
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000507168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000414763
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000124580