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~subject:"Konsumentenverhalten"
~type_genre:"Amtsdruckschrift"
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Theorie
1,282
Theory
1,282
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United States
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Germany
83
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72
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58
Statistical theory
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Statistische Methodenlehre
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Frankreich
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Makroökonometrie
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Allgemeines Gleichgewicht
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General equilibrium
41
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Wirkungsanalyse
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Entwicklungsländer
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Developing countries
34
Norway
30
Norwegen
30
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Type of publication
All
Book / Working Paper
12
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
Article in journal
10,370
Aufsatz in Zeitschrift
10,370
Graue Literatur
1,921
Non-commercial literature
1,921
Working Paper
1,609
Arbeitspapier
1,605
Hochschulschrift
907
Aufsatz im Buch
858
Book section
858
Thesis
755
Bibliografie enthalten
222
Bibliography included
222
Collection of articles of several authors
155
Sammelwerk
155
Collection of articles written by one author
110
Sammlung
110
Aufsatzsammlung
95
Lehrbuch
95
Conference paper
85
Konferenzbeitrag
85
Textbook
85
Reprint
51
Konferenzschrift
44
Case study
40
Fallstudie
40
Systematic review
32
Übersichtsarbeit
32
Conference proceedings
24
Handbook
16
Handbuch
16
Glossar enthalten
15
Glossary included
15
Government document
12
Festschrift
11
Forschungsbericht
11
Mehrbändiges Werk
11
Multi-volume publication
11
Mikroform
10
Rezension
9
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Language
All
English
7
German
4
Norwegian
1
Author
All
Hoffmann, Achim
2
Blundell, Richard W.
1
Blundell-Wignall, Adrian
1
Browne, Frank
1
Cavaglia, Stefano M.
1
Dienel, Wolfram
1
Février, Philippe
1
Lambert, Sylvie
1
Lecocq, Sébastien
1
Linnemer, Laurent
1
Magnac, Thierry
1
Magnussen, Knut A.
1
Robin, Jean-Marc
1
Schäfer, Barbara
1
Visser, Michael S.
1
Wallace, Rodney B.
1
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Institution
All
Deutschland / Umweltbundesamt
1
Vereinte Nationen / Commission on Sustainable Development
1
Published in...
All
Série des documents de travail / Centre de Recherche en Économie et Statistique
5
Europäische Hochschulschriften / 5
2
Série des documents de travail du CREST / Institut National de la Statistique et des Etudes Economiques
2
Rapporter / Statistisk Sentralbyrå
1
Schriftenreihe des Bundesministeriums für Verbraucherschutz, Ernährung und Landwirtschaft / A
1
Texte / Umweltbundesamt
1
Umweltforschungsplan des Bundesministeriums für Umwelt, Naturschutz und Reaktorsicherheit / Umweltplanung, Ökologie
1
Working papers / OECD, Economics and Statistics Department
1
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Source
All
ECONIS (ZBW)
12
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1
-
10
of
12
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Relevance
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Date (oldest first)
1
Implicit prices and recursivity of agricultural households' decision
Lambert, Sylvie
;
Magnac, Thierry
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000974832
Saved in:
2
Latent separability : grouping goods without weak separability
Blundell, Richard W.
;
Robin, Jean-Marc
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000921088
Saved in:
3
Financial liberalisation and consumption behaviour
Blundell-Wignall, Adrian
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000812669
Saved in:
4
Die Erfolgskontrolle von Beschwerdemanagement-Systemen : theoretische und empirische Erkenntnisse zum unternehmerischen Nutzen von Beschwerdeabteilungen
Hoffmann, Achim
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000815442
Saved in:
5
Etterspørselen etter varige konsumgoder
Magnussen, Knut A.
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000809887
Saved in:
6
The impact of information on wine auction prices : results of an experiment
Lecocq, Sébastien
(
contributor
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001391143
Saved in:
7
Financial markets, marketing, and information sharing : three essays in industrial organization
Wallace, Rodney B.
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001667455
Saved in:
8
A study of consumer behavior using laboratory data
Février, Philippe
;
Visser, Michael S.
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001476077
Saved in:
9
Organisationsprobleme im Ökomarketing - eine transaktionskostentheoretische Analyse im Absatzkanal konventioneller Lebensmittelhandel
Dienel, Wolfram
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001621850
Saved in:
10
Quality signaling of a durable experience good in presence of informed consumers
Linnemer, Laurent
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530303
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