Showing 1 - 10 of 38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788688
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003826188
Der Autor zahlreicher Wirtschaftsratgeber stellt einen Praxisleitfaden zum Thema Vertrieb vor, der auf ca. 250 Seiten sofort einsetzbar, für jeden lesbar und dabei fachlich gut fundiert ist. Nach einer kurzen Einführung, die auch die Beziehungen zu Marketing und Verkauf klärt, orientiert er...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456604
This book concerns HOW to listen to the customer and what to do with the data once you have it. Many companies collect data from customers, but don't know what to do with the data that they have. This book describes a process for not only collecting "Pain of the Customer" information, but how it...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003681708
Dieser Titel befasst sich mit der Psychologie des Online-Shoppings. Der Autor ist Experte für E-Commerce und vor allem Verkaufsförderung in Online-Shops. Hierzu hat er das "CLICK-Prinzip" entwickelt, das die 5 wichtigsten Eigenschaften eines erfolgreichen Web-Shops postuliert; im Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010439494
"Make your online customers happy-and create new ones-with this winning guide. Social media gives you an unparalleled vehicle for connecting and engaging with an unlimited number of customers. Yet this vehicle is different than other, more impersonal forms. With social media, reps become part of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909712
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001532553
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003479595