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German
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Pousttchi, Key
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Wiedemann, Dietmar G.
5
Palka, Wolfgang
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Turowski, Klaus
2
Wiedemann, Dietmar Georg
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Goeke, Laura
1
Haunstetter, Tobias
1
Kreyer, Nina
1
Vollmayr, Bernd
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Wiedemann, Dietmar
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All
Handbook of research on mobile marketing management
2
Mobile und ubiquitäre Informationssysteme - Technologien, Prozesse, Marktfähigkeit : proceedings zur 3. Konferenz Mobile und Ubiquitäre Informationssysteme (MMS 2008), 26. - 28. Februar 2008, München, Germany
2
E-commerce and web technologies : third international conference, EC-Web 2002 Aix-en-Provence, France, September 2 - 6, 2002 [held in conjunction with the DEXA 02] ; proceedings
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Handbuch E-Money, E-Payment & M-Payment : mit 18 Tabellen
1
Handbuch Praxis Mobiles Internet : Analysen - Konzepte - Best Practice
1
Mobile and ubiquitous commerce : advanced E-business methods
1
Perspektiven des Mobile Business : Wissenschaft und Praxis im Dialog
1
The Second International Conference on Mobile Business : m>Business 2003 ; [Die Konferenz "m>Business" fand vom 23. bis 24. Juni 2003 in Wien statt]
1
Wissenschaft und Recht
1
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Mobile Payment 2014
Pousttchi, Key
- In:
Handbuch Praxis Mobiles Internet : Analysen - Konzepte …
,
(pp. 353-367)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010519567
Saved in:
2
Politik unter den Rahmenbedingungen der Digitalisierung - Problemstellungen und Handlungsfelder
Pousttchi, Key
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011874367
Saved in:
3
Conditions for acceptance and usage of mobile payment procedures
Pousttchi, Key
- In:
The Second International Conference on Mobile Business …
,
(pp. 201-210)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003625737
Saved in:
4
Business models for mobile payment service provision and enabling
Wiedemann, Dietmar G.
;
Palka, Wolfgang
;
Pousttchi, Key
- In:
Mobile and ubiquitous commerce : advanced E-business methods
,
(pp. 29-47)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003884609
Saved in:
5
Mobile marketing management : marketing objectives, campaign types and implementation techniques
Pousttchi, Key
;
Wiedemann, Dietmar G.
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 1-9)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919335
Saved in:
6
Analyzing the forwarding behavior in mobile viral marketing : an empirical study
Wiedemann, Dietmar G.
;
Haunstetter, Tobias
;
Pousttchi, Key
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 381-400)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919392
Saved in:
7
Einflussfaktoren auf das Empfehlungsverhalten im Mobile Viral Marketing
Wiedemann, Dietmar Georg
;
Palka, Wolfgang
;
Vollmayr, Bernd
- In:
Mobile und ubiquitäre Informationssysteme - …
,
(pp. 25-38)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003737905
Saved in:
8
Ausgestaltung mobiler Bezahlverfahren : Ergebnisse der Studie MP3
Wiedemann, Dietmar
;
Goeke, Laura
;
Pousttchi, Key
- In:
Mobile und ubiquitäre Informationssysteme - …
,
(pp. 94-107)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003737923
Saved in:
9
Standardized payment procedures as key enabling factor for mobile commerce
Kreyer, Nina
;
Pousttchi, Key
;
Turowski, Klaus
- In:
E-commerce and web technologies : third international …
,
(pp. 400-409)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003519596
Saved in:
10
Abrechnung mobiler Dienste im Mobile-Payment-Referenzmodell
Pousttchi, Key
;
Wiedemann, Dietmar G.
- In:
Handbuch E-Money, E-Payment & M-Payment : mit 18 Tabellen
,
(pp. 363-377)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003229476
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