Showing 1 - 10 of 12,919
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000670971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000683178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001350463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001396576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011433566
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011433942
Editor's preface / Gabriele Siegert, M. Bjørn von Rimscha, and Stephanie Grubenmann -- Information and disinformation about advertising / Kati Förster and Ulli Weish -- Information and disinformation through advertising / Roland Mangold -- Information about users / Andrew McStay -- Inclusion...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011435593
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011437871
Dieser Marketing-Guide führt Entscheider von nachhaltigen Unternehmen, grünen Marken sowie von Anbietern im Massenmarkt vom Status quo des heutigen grünen Marketings durch den Wandel von 4.0 und dessen treibende Kräfte. Die Autorinnen greifen dabei Philip Kotlers Ansatz von Marketing 4.0 auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539054