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This paper presents the results of two field experiments on local accountability in primary health care in Uganda … beneficiary control without providing information on performance had no impact on quality of care or health outcomes. The paper … significant improvements in health care delivery and health outcomes in both the short and the longer run. Efforts to stimulate …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011396296
This paper presents the results of two field experiments on local accountability in primary health care in Uganda … beneficiary control without providing information on performance had no impact on quality of care or health outcomes. The paper … significant improvements in health care delivery and health outcomes in both the short and the longer run. Efforts to stimulate …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012972822
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Unsere heutige Wirtschaft ist noch überwiegend durch Konkurrenzdenken geprägt. Das Buch ... zeigt eine andere Zukunft: Je mehr "Wir-Orientierung“ Unternehmen an den Tag legen, desto intelligenter, kreativer, nachhaltiger und erfolgreicher werden sie. Open Source, Wikipedia, Social...
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Germany -- 4. Community and Localism in a Heterogeneous Urban Space: The Case of Israel -- 5. Public, Private, and Community …
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relationships -- Belonging in community -- Participating in publics -- Dissensus, design, and participative experience. …
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Basierend auf einer Gegenüberstellung bisheriger Brand Community-Studien untersucht Melanie Hoppe sowohl den Einfluss … von Motiven für die Partizipation auf die informelle Mitgliedschaft in Brand Communities als auch deren Auswirkungen auf … Verhaltensintentionen der Markenfans. Die Autorin zeigt, ob Brand Community-Mitglieder nach ihrer Persönlichkeitsstruktur und …
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