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Subject
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Distance selling 319 Distanzhandel 318 Deutschland 118 Germany 115 Online retailing 50 Online-Handel 50 Consumer behaviour 47 Konsumentenverhalten 47 Electronic Commerce 45 Theorie 43 Theory 43 E-commerce 41 United States 40 USA 39 Versandhandel 37 Einzelhandel 30 Beziehungsmarketing 29 Relationship marketing 29 Retail trade 28 Direct marketing 24 Direktmarketing 24 Pharmaceutical distributors 22 Pharmahandel 22 Logistics 17 Logistik 17 Distribution channel 14 Marketing 14 Vertriebsweg 14 Internet 13 Amazon.com Inc. 12 International market entry 10 Internationaler Markteintritt 10 Marketing management 10 Marketingmanagement 10 Arzneimittelmarkt 9 Großbritannien 9 Pharmaceutical market 9 Strategisches Management 9 Arzneimittelhandel 8 Customer satisfaction 8
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Online availability
All
Free 33 Undetermined 16 CC license 3
Type of publication
All
Article 179 Book / Working Paper 135 Journal 8
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 102 Book section 102 Article in journal 75 Aufsatz in Zeitschrift 75 Graue Literatur 41 Non-commercial literature 41 Hochschulschrift 37 Thesis 30 Case study 18 Fallstudie 18 Arbeitspapier 13 Working Paper 13 Collection of articles of several authors 9 Sammelwerk 9 Bibliografie enthalten 8 Bibliography included 8 Business report 5 Geschäftsbericht 5 Biografie 4 Biography 4 Konferenzschrift 4 Market information 4 Marktinformation 4 Amtsdruckschrift 3 Festschrift 3 Government document 3 No longer published / No longer aquired 3 Annual report 2 Elektronischer Datenträger 2 Jahresbericht 2 Adressbuch 1 Article 1 Aufsatzsammlung 1 Catalog of products and producers 1 Collection of articles written by one author 1 Company information 1 Conference paper 1 Conference proceedings 1 Country report 1 Directory 1
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Language
All
German 204 English 113 French 4 Russian 3 Undetermined 1
Author
All
Schäfers, Tobias 6 Thieme, Jan 5 Breitschuh, Jürgen 4 Kashyap, Anil K. 4 Mattmüller, Roland 4 Asdecker, Björn 3 Bouckaert, Jan 3 Cavallo, Alberto 3 Elsner, Ralf 3 Hennigs, Nadine 3 Hitziger, Walter 3 Neslin, Scott A. 3 Riekhof, Hans-Christian 3 Schröder, Hendrik 3 Simester, Duncan 3 Teuber, Sebastian 3 Tomasitz-Möseneder, Gabriele 3 Wiedmann, Klaus-Peter 3 Albuquerque, Paulo 2 Apicella, Sabrina 2 Barthel, Georg 2 Bronnenberg, Bart J. 2 Cavallo, Alberto F. 2 Coopey, Richard 2 Di Leo, Alessio 2 Däinghaus, Ralf 2 Foscht, Thomas 2 Francks, Penelope 2 Grossman, Mindy 2 Hellbusch, Heinz 2 Hoogenboom, Alexander 2 Hunter, Janet 2 Kim, Jun B. 2 Kirchner, Jens 2 Kock, Katharina 2 Krafft, Manfred 2 Kuckertz, Andreas 2 Kudlińska, Mariola 2 Künzler, Hans-Peter 2 Lederer, Phillip J. 2
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Institution
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Bundesverband des Deutschen Versandhandels 3 Europäische Kommission 3 Campus Verlag 2 European Parliament / Directorate-General for Internal Policies of the Union 2 Interdisziplinärer Workshop über das Konfliktfeld Arzneimittelversorgung <2002, Berlin> 2 Leuphana Universität Lüneburg 2 National Bureau of Economic Research 2 Rosa-Luxemburg-Stiftung 2 Sears, Roebuck and Co. 2 VSA-Verlag 2 Auswirkungen des wachsenden Versandhandels auf das Verkehrsaufkommen <Projekt> 1 Axel-Springer-Verlag / Marketing Anzeigen 1 AĖTERNA 1 B,S,S. Volkswirtschaftliche Beratung 1 Basler & Hofmann AG 1 Bundesverband E-Commerce und Versandhandel Deutschland 1 Bundesverband der Deutschen Versandbuchhändler 1 Centre de recherche pour l'étude et l'observation des conditions de vie 1 Competence Center E-Commerce <Bochum> 1 Deutscher Umwelt- und Infrastrukturrechtstag <6., 2020, Online> 1 Eurohandelsinstitut 1 Fairchild Publications 1 Förderverein Marburger Japan-Reihe 1 GUS Plc 1 Grossversandhaus Quelle Gustav Schickedanz 1 Großbritannien / Office of Science and Technology 1 Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch 1 Karstadt-Quelle AG 1 Kazanskij Kooperativnyj Institut 1 Mitteldeutscher Verlag 1 OECD 1 Otto-Versand (GmbH & Co. KG) 1 P.C.O.-Verlag 1 Plassen Verlag 1 Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde 1 Technische Universität Ilmenau 1 Universität Bayreuth 1 Universität Bern / Institut für Wirtschaftsinformatik 1 Workshop unter dem Titel Versandapotheken - Perspektiven der Transformation des Deutschen Gesundheitsmaktes <2004, Bochum> 1 Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften / Institut für Nachhaltige Entwicklung 1
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All
Versandhandelsmarketing : marktorientiertes Management einer Wachstumsbranche 26 Europäische Hochschulschriften / 5 5 Allokation im marktwirtschaftlichen System 4 Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 3 Journal of business economics : JBE 3 Journal of state taxation 3 Osteuropa im Fokus : Zahlen, Daten und Fakten zu Direktmarketing und Versandhandel 3 11 Fallstudien von Handelsunternehmen 2 CSR und Reporting : Nachhaltigkeits- und CSR-Berichterstattung verstehen und erfolgreich umsetzen 2 Changing market structure and implications for monetary policy : a symposium sponsored by The Federal Reserve Bank of Kansas City, Jackson Hole, Wyo., Aug. 23-25, 2018 2 Electronic retailing 2 Forschungspapiere 2 Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb 2 International labour studies 2 Journal of customer behaviour 2 Journal of historical research in marketing 2 Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften 2 MSI reports : working paper series 2 Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences 2 Managementwissen für Studium und Praxis 2 NBER Working Paper 2 NBER working paper series 2 Schriften zur Wirtschaftsinformatik 2 SpringerLink / Bücher 2 Web-Exzellenz im E-Commerce : Innovation und Transformation im Handel 2 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 2 Akzente 1 Arbeitsbericht 1 Arbeitsbericht / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik, Universität Hohenheim 1 Arbeitsbericht / Institut für Unternehmensführung und Unternehmensforschung, Ruhr-Universität Bochum 1 Ausbau der Infrastruktur und kommunaler Finanzausgleich 1 Ausgewählte Studien der Forschungsstelle für Arzneimitteldistribution 1 Ausgewählte Studien des ECC-Handel 1 Avis et rapports du Conseil Économique et Social 1 Beiträge des Instituts für Empirische Wirtschaftsforschung 1 Betriebs-Berater : BB 1 Betriebswirtschaftliche Anwendungen des Soft Computing : neuronale Netze, Fuzzy-Systeme und evolutionäre Algorithmen 1 Betriebswirtschaftliche Studien Marketing, Organisation, Rechnungslegung 1 Betriebswirtschaftslehre und betriebliche Praxis : Festschrift für Horst Seelbach zum 65. Geburtstag 1 Business ethics : a European review 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 318 USB Cologne (EcoSocSci) 2 EconStor 1 RePEc 1
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Amazonismus : Management, Eigensinn und kollektiver Widerstand im digitalen Kapitalismus
Barthel, Georg - 2024
Biographical note: Georg Barthel forscht als Postdoc an der Universität Aalborg zu kollektivem Handeln von migrantischen Beschäftigten. Zuvor war er wissenschaftlicher Mitarbeiter am Institut Arbeit und Qualifikation (IAQ) der Universität Duisburg-Essen. Seine Forschungsschwerpunkte sind u.a....
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Amazon und der deutsche Paketmarkt : Wettbewerb oder Marktmachthebelung?
Bulowski, Stefan; Kühling, Jürgen; Zierke, Oliver - In: Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik 102 (2022) 10, pp. 776-781
Amazon ist der größte Onlinemarktplatzbetreiber in Deutschland. Zudem bietet es für Onlinehändler Logistikdienstleistungen an und gehört zu den größten Paketdienstleistern. Die Position als Onlinemarktplatzbetreiber bietet Amazon die Möglichkeit, seine Paket- und Logistikdienstleistungen...
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Amazonismus : Management, Eigensinn und kollektiver Widerstand im digitalen Kapitalismus
Barthel, Georg - 2024
Die Digitalisierung der Arbeit birgt ein hohes Konfliktpotenzial zwischen Beschäftigten und Unternehmen. Bei dem Lager- und Logistikzentrum Amazon zeigt sich ein spezifisches Ensemble von Managementstrategien und Produktionsregime, das Georg Barthel als Amazonismus identifiziert. Diese neue...
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Clash : Amazon vs Walmart
Kumar, Nirmalya - 2024
"Amazon and Walmart, with more than a trillion dollars in annual revenues combined, are the two largest companies in the world. They have not only redefined the retail industry—Walmart in the 1980s/1990s and Amazon since 2000—but have also been the benchmark for best practices in business...
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Concepts of place in British womenswear advertising : 1880-1914
Rose, Clare - In: History of retailing and consumption 10 (2024) 1, pp. 1-20
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Das Prinzip Amazon : über den Wandel der Verkaufsarbeit und Streiks im transnationalen Versandhandel : eine Veröffentlichung der Rosa-Luxemburg-Stiftung
Apicella, Sabrina - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012487217
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Das Prinzip Amazon : über den Wandel der Verkaufsarbeit und Streiks im transnationalen Versandhandel : eine Veröffentlichung der Rosa-Luxemburg-Stiftung
Apicella, Sabrina - 2021
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Consumer perception of robotic mobile fulfillment systems : a netnographic case study of Amazon
Bentalha, Badr - In: Innovation, strategy, and transformation frameworks for …, (pp. 243-264). 2023
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Auswirkungen des wachsenden Versandhandels auf das Verkehrsaufkommen : Forschungsprojekt SVI 2016/005 auf Antrag der Schweizerischen Vereinigung der Verkehrsingenieure und Verkehrsexperten (SVI)
Kägi, Wolfram (contributor); Wyss, Romano (contributor);  … - Auswirkungen des wachsenden Versandhandels auf das … - 2020
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Returning mail-order goods : analyzing the relationship between the rate of returns and the associated costs
Asdecker, Björn - In: Logistics research 8 (2015) 1, pp. 1-12
Mail-ordering, particularly on the internet, has continually grown in importance over the last few years. This trend is expected to continue with no apparent end in sight. Liberal return policies have significantly contributed to this development by strengthening trust in both the individual...
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Das Amazon-Modell : wie der unerbittlichste Einzelhändler der Welt den Handel weiter revolutionieren wird
Berg, Natalie; Knights, Miya - 2022
Amazon ist eines der wertvollsten Unternehmen der Welt. Was sind die Geheimnisse seines Erfolgs? Wie lassen sich diese Erkenntnisse auf andere Unternehmen im E-Commerce-Sektor übertragen? Die renommierten Einzelhandelsexpertinnen Natalie Berg und Miya Knights geben überzeugende Antworten. ?Das...
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Driving forces and factors of Amazon effects : from online bookstores to cloud services
Zhengguang, Yang - In: Frameworks and cases on evolutional supply chain, (pp. 148-167). 2022
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More Amazon Effects : Online Competition and Pricing Behaviors
Cavallo, Alberto - 2018
I study how online competition, with its algorithmic pricing technologies and the transparency of the Internet, can change the pricing behavior of large retailers and affect aggregate inflation dynamics. In particular, I show that online competition has raised both the frequency of price changes...
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More Amazon effects : online competition and pricing behaviors
Cavallo, Alberto - 2018
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Versandhandel : keine Bedrohung für den Apothekenmarkt
Kirchhoff, Jasmina; Rusche, Christian - In: IW-Kurzberichte (2018) 15
2016 hat der Europäische Gerichtshof (EuGH) die Preisbindung für rezeptpflichtige Arzneimittel (Rx) aus ausländischen Versandapotheken aufgehoben. Viele sehen hierdurch die Präsenzapotheke bedroht und damit die flächendeckende Versorgung gefährdet. Doch das im Koalitionsvertrag vereinbarte...
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More Amazon Effects : Online Competition and Pricing Behaviors
Cavallo, Alberto - 2018
I study how online competition, with its algorithmic pricing technologies and the transparency of the Internet, can change the pricing behavior of large retailers and affect aggregate inflation dynamics. In particular, I show that online competition has raised both the frequency of price changes...
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Online impulse buying and cognitive dissonance : examining the effect of mood on consumer behaviour
Mattia, Giovanni; Di Leo, Alessio; Principato, Ludovica - 2021
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Das Amazon Geheimnis : Strategien des erfolgreichsten Konzerns der Welt : zwei Insider berichten
Bryar, Colin; Carr, Bill - 2021 - 1. Auflage, deutsche Erstausgabe
Rezension: Nach J. Rossman geben zwei weitere frühere Mitarbeiter von Amazon Einblick in Unternehmenskultur, Geschäftsstrategie und Führungsprinzipien des Internetgiganten. Bryar arbeitete jahrelang als technischer Berater für den Unternehmensgründer Jeff Bezos und trug bezeichnenderweise...
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Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance : Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour
Mattia, Giovanni; Di Leo, Alessio; Principato, Ludovica - 2021 - 1st ed. 2021.
1. Introduction -- 2. The impulse buying -- 3. The cognitive dissonance -- 4. The affect state -- 5. Measuring the constructs of impulse buying, cognitive dissonance and affect state -- 6. On-line consumer behavior and technology acceptance models -- 7. Drivers for on-line impulse purchases of...
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Upravlenie konkurentosposobnostʹju torgovych organizacij
Salichova, R. R.; Dyganova, R.R. - Kazanskij Kooperativnyj Institut - 2021
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Urbane Mobilität : politische Perspektiven und rechtlicher Rahmen
Kment, Martin (ed.); Rossi, Matthias (ed.) - Deutscher Umwelt- und Infrastrukturrechtstag <6., 2020, … - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012545491
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Lean in a High-Variability Business : A Graphic Novel about Lean and People at Zingerman's Mail Order
Lander, Eduardo - 2021
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International marriage brokers and mail order brides : analysing the need for regulation
Reinold, Julia (contributor); Roosen, Inez (contributor);  … - European Parliament / Directorate-General for Internal … - 2016
The study was requested by the European Parliament's Committee on Women's Rights and Gender Equality and commissioned, overseen and published by the Policy Department for Citizen's Rights and Constitutional Affairs. This Study analyses the socio-legal status of the Mail-Order Bride industry in...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015293216
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International marriage brokers and mail order brides : analysing the need for regulation
Reinold, Julia (contributor); Roosen, Inez (contributor);  … - European Parliament / Directorate-General for Internal … - 2016
The study was requested by the European Parliament's Committee on Women's Rights and Gender Equality and commissioned, overseen and published by the Policy Department for Citizen's Rights and Constitutional Affairs. This Study analyses the socio-legal status of the Mail-Order Bride industry in...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015295586
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Aufsätze zur Handelslogistik
Holzapfel, Andreas - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011522191
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Verzeichnis des Versandhandels : Deutschland, Österreich, Schweiz
Bonn : FID Verl., Fachverl. für Informationsdienste - 1.1996/97(1996) - 3.1998/99; 4.2000 - 5.2001; 2002 -2020
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Connecting Businesses and Consumers During COVID-19: Trade in Parcels
OECD - 2020
Cross-border trade in parcels has played a critical role in helping people and firms deal with issues stemming from physical distancing and confinement measures implemented during COVID-19. This note discusses that role and the policies that can help ensure parcel trade can continue to be...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012630447
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Returning mail-order goods: analyzing the relationship between the rate of returns and the associated costs
Asdecker, Björn - In: Logistics Research 8 (2015) 1, pp. 1-12
Mail-ordering, particularly on the internet, has continually grown in importance over the last few years. This trend is expected to continue with no apparent end in sight. Liberal return policies have significantly contributed to this development by strengthening trust in both the individual...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011643787
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Legitimizing Innovative Ventures Strategically – the Case of Europe's First Online Pharmacy
Kuckertz, Andreas - 2015
Organizational legitimacy is a key resource that is necessary for every venture to acquire other crucial resources, which will subsequently stimulate growth. We illustrate this legitimacy-growth relationship by analyzing the case of Europe's first online pharmacy DocMorris. Given that this ICT...
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Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien international agierender deutscher Versandhandelsunternehmen : Eine empirische Analyse am Beispiel osteuropäischer und asiatischer Absatzmärkte
Oberländer, Marc - 2015
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Redesign and management of marketing strategies using FRA profitability analysis : a case of a mail-order company under turnaround process
Kawata, Shuhei; Hatzinikolakis, John; Saito, Takeshi; … - In: Fixed revenue accounting : a new management accounting …, (pp. 19-33). 2019
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011966601
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Exchange in theaAbsence of legal enforcement : reputation and multilateral punishment under uncertainty
Hajikhameneh, Aidin; Rubin, Jared - In: The journal of law, economics, and organization 35 (2019) 1, pp. 192-237
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012170981
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Online Demand Under Limited Consumer Search
Kim, Jun B.; Albuquerque, Paulo; Bronnenberg, Bart J. - 2014
Using aggregate product search data from Amazon.com, we jointly estimate consumer information search and online demand for durable goods. To estimate demand and search primitives, we introduce an optimal sequential search process into a model of choice and treat the observed market-level product...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014046838
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Competitive Delivered Pricing by Mail-Order and Internet Retailers
Lederer, Phillip J. - 2014
Mail-order and internet sellers must decide how customers pay shipping charges. Typically, these sellers choose between two pricing policies: either “uniform pricing,” where the firm delivers to any customer at a fixed delivery charge (that may be volume dependent), or “mill pricing,”...
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More Amazon effects : online competition and pricing behaviors
Cavallo, Alberto F. - In: Changing market structure and implications for monetary …, (pp. 291-329). 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012498893
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Commentary: More Amazon effects : online competition and pricing behaviors
Gorodnichenko, Yuriy - In: Changing market structure and implications for monetary …, (pp. 331-346). 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012498895
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Die Nutzung von Katalog und Online-Shop : eine empirische Analyse am Beispiel eines deutschen Multichannel-Retailers der Bekleidungsbranche
König, Sophie - 2018 - 1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013462752
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Personalisierung über alle digitalen Touchpoints : Vorgehensmodell am Beispiel otto.de
Schlüter, Olaf; Will, Alexander - In: Praxis der Personalisierung im Handel : mit …, (pp. 143-163). 2017
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Paying the state use tax : is a "nudge" enough?
Anderson, John E. - In: Public finance review : PFR 45 (2017) 2, pp. 260-282
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011703721
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Nachhaltigkeit und Resilienz : warum zwei Krisenbegriffe Anlass zur Hoffnung geben
Hildebrandt, Alexandra - In: CSR und Wirtschaftspsychologie : psychologische …, (pp. 165-173). 2017
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011607890
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Sticky Prices : New Evidence from Retail Catalogs
Kashyap, Anil K. - 2011
This paper presents new results on the size, frequency, and synchronization of price changes for twelve selected retail goods over the past 35 years. Three basic facts about the data are uncovered: first, nominal prices are typically fixed for more than one year although the time between changes...
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Sovremennye tendencii i perspektivy razvitija torgovoj otrasli Rossijskoj Federacii : kollektivnaja monografija
Ivanov, Gennadij Gennadeʹevič (ed.) - AĖTERNA - 2016
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Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien international agierender Versandhandelsunternehmen für osteuropäische und asiatische Absatzmärkte
Sander, Matthias; Oberländer, Marc - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011505952
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Data Mining im Retourenmanagement : Evaluation von Retourenmengenprognosen anhand der Transaktionsdaten eines Schuh- und Bekleidungsversandhändlers
Karl, David - In: Mobility in a Globalised World 2015, (pp. 190-213). 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011515804
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"Schnellste, sorgfältigste und beste Bedienung" : der Aufstieg von F.A. Seiler in Dessau und die Anfänge des Versandhandels
Hempe, Mechthild - 2016 - [1. Auflage]
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011417562
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Foreign Domestic Worker : Surrogate Housewife or Mail Order Servant?
Macklin, Audrey - 2010
Canadians often associate indentured labour with a remote past, and a racially stratified labour market with the legacy of slavery and colonization in other countries. The existence of a Canadian immigration scheme known as the Foreign Domestic Movement (FDM) program challenges this naive...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014193945
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Standard-Vorgehensweise zur Analyse und Optimierung der Distributionslogistik im Bereich Business to Consumer
Moder, Norman - 2010
Diese Arbeit leistet einen Beitrag zur Analyse und Gestaltung von Distributionsmodellen zur Paketzustellung im Endkundenbereich. Der Schwerpunkt liegt auf dem Bereich Business to Consumer (B-to-C), der gleichzeitig viele Parallelen zu der Paketzustellung im Consumer to Consumer Bereich aufweist....
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008696096
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Nischenartikel : Wachstumstreiber für den Versandhandel?
Riekhof, Hans-Christian; Schäfers, Tobias; Teuber, … - 2009
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Nischenartikel : Wachstumstreiber für den Versandhandel?
Riekhof, Hans-Christian; Schäfers, Tobias; Teuber, … - 2009
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003884552
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Die Zerschlagung : das Unternehmen Friedrich Baur 1925 bis 2015
Streifeneder, Wolf - 2015
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