EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Academic Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Speciality shop"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Facheinzelhandel 193 Speciality shop 158 Deutschland 94 Germany 80 Einzelhandel 28 Betriebsvergleich 24 Retail trade 18 Consumer behaviour 17 Konsumentenverhalten 17 Interfirm comparison 16 USA 14 United States 14 Erfolgsfaktor 13 Branchenentwicklung 11 Sector development 11 Theorie 10 Theory 10 KMU 9 SME 9 Customer satisfaction 8 Discounter 8 Discounters 8 Kundenzufriedenheit 8 Miete 8 Rent 8 Beziehungsmarketing 7 Handel 7 Marketing management 7 Marketingmanagement 7 Preiswettbewerb 7 Price competition 7 Relationship marketing 7 Schweiz 7 Theory of competition 7 Wettbewerbstheorie 7 Bekleidungseinzelhandel 6 Business association 6 Deutschland <Bundesrepublik> 6 Handelsmarketing 6 Management 6
more ... less ...
Online availability
All
Free 13 Undetermined 5 CC license 1
Type of publication
All
Book / Working Paper 86 Article 76 Journal 31
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 56 Aufsatz in Zeitschrift 56 Graue Literatur 40 Non-commercial literature 40 Hochschulschrift 34 Thesis 25 Aufsatz im Buch 20 Book section 20 Statistik 14 Market information 13 Marktinformation 13 Bibliografie enthalten 10 Bibliography included 10 No longer published / No longer aquired 10 Arbeitspapier 9 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 9 Working Paper 9 Case study 8 Fallstudie 8 Annual report 4 Jahresbericht 4 Collection of articles of several authors 3 Sammelwerk 3 Statistics 3 Amtsdruckschrift 2 Aufsatzsammlung 2 Fallstudiensammlung 2 Government document 2 Advisory report 1 Biografie 1 Biography 1 Business report 1 Company information 1 Conference proceedings 1 Elektronischer Datenträger 1 Festschrift 1 Firmeninformation 1 Geschäftsbericht 1 Gutachten 1 Interview 1
more ... less ...
Language
All
German 133 English 49 Undetermined 7 Russian 3 French 2 Hungarian 1
Author
All
Dulleck, Uwe 7 Kaapke, Andreas 7 Kerschbamer, Rudolf 7 Klein-Blenkers, Fritz 4 Patt, Paul-Josef 3 Schneider, André 3 Scholl, Guido 3 Schückhaus, Ulrich 3 Theis, Hans-Joachim 3 Wenzlitschke, Max Reinhard 3 Antioco, John 2 Barth, Klaus 2 Dunn, Brian J. 2 Ebner, Robert 2 Erdmann, Benedikt 2 Hamer, Eberhard 2 Hartwig, Ralf 2 Hüfing, Gerda 2 Kalka, Regine 2 Kennerknecht, Raphael 2 Kirchdörfer, Rainer 2 Lehmkühler, Bettina 2 Lelgemann, Günter 2 Meyer, Gerhard 2 Meyerhöfer, Walter 2 Neslin, Scott A. 2 Pendl, Manfred 2 Pokorny, Bernadette 2 Rysman, Marc 2 Schewe, Gerhard 2 Schlüsener, Petra 2 Schnedlitz, Peter 2 Stavins, Joanna 2 Tangl, Elisabeth 2 Tributsch, Ingrid 2 Valentini, Sara 2 Wahle, Peter 2 Walther, Dietmar 2 Ahlert, Dieter 1 Ahmed, Ziaul Z. 1
more ... less ...
Institution
All
Institut für Handelsforschung <Köln> 13 Bundesverband des Tabakwaren-Einzelhandels 4 Axel-Springer-Verlag / Marketing Anzeigen 2 Bundesverband Farben- und Tapetenhandel 2 Bundesverband des Spielwaren-Einzelhandels 2 Credit Suisse / Economic Research 2 Institut für Handels- und Wirtschaftsrecht <Marburg> 2 Österreich / Bundesministerium für Verkehr, Innovation und Technologie 2 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 1 Bundesverband Bürowirtschaft 1 Bundesverband Wohnen und Büro 1 Bundesverband des Deutschen Möbel-, Küchen- und Einrichtungsfachhandels 1 Bundesverband für den Gedeckten Tisch, Hausrat und Wohnkultur 1 Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss 1 Fédération Belge des Entreprises de Distribution <Brüssel> 1 Handelsverband Wohnen und Büro 1 Institut für Südwestdeutsche Wirtschaftsforschung 1 Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége 1 NZZ Libro 1 Rationalisierungs-Gemeinschaft des Handels 1 Springer Fachmedien Wiesbaden 1 Textil-Symposium für den Management-Nachwuchs <1, 1993, Münster (Westf)> 1 Universität Bayreuth / Lehrstuhl Wirtschaftsgeographie und Regionalplanung 1 Westfälische Wilhelms-Universität Münster / Forschungsstelle für Allgemeine und Textile Marktwirtschaft 1
more ... less ...
Published in...
All
Mitteilungen des Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 16 Schriften zur Handelsforschung 9 Europäische Hochschulschriften / 5 5 Journal of retailing and consumer services 5 Berichte aus Energie- und Umweltforschung 2 Dynamik mit Verantwortung 2 Gabler Edition Wissenschaft 2 Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb 2 Handelsforschung 2 Harvard business review : HBR 2 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 2 Ifo-Schnelldienst 2 Markenkommunikation und Beziehungsmarketing 2 Marktorientierte Unternehmensführung 2 Research 2 Retail Business : Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster : mit Fallstudien und Praxisbeispielen von Aldi, Budnikowsky, Dell, Görtz, Hugo Boss, Keen On fashion, Kiehl´s, Lush, Otto Group, Sport Scheck, Takko 2 Schriften zu Distribution und Handel 2 Schriften zu Marketing und Management 2 Schriften, Materialien und Arbeitspapiere / Fachhochschule Bochum, Fachbereich Wirtschaft : wirtschaftswissenschaftliche Schriftenreihe 2 Schriftenreihe des Mittelstandsinstituts Niedersachsen e.V. 2 SpringerLink / Bücher 2 The international review of retail, distribution and consumer research 2 Unternehmensführung & Controlling 2 Working papers in economics and statistics 2 A journey through manufacturing and supply chain strategy research : a tribute to Professor Gianluca Spina 1 Academy of Management journal : AMJ 1 Arbeitsmaterialien zur Raumordnung und Raumplanung 1 Arbeitspapier / Institut für Volkswirtschaftslehre, Sozial- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Johannes-Kepler-Universität, Linz, 1 Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung 1 Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Betriebswirtschaftslehre, insb. Organisation, Personal und Innovation der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster 1 Beiträge zu Wirtschaft, Politik, Gesellschaft 1 Competitiveness review : an international business journal incorporating Journal of global competitiveness 1 Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung 1 Discussion paper / Centre for Economic Policy Research 1 Diskussionspapier 1 European business review : EBR ; the official journal of the International Management Centres, Europe 1 FHTW-Transfer / Fachhochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, FHTW : Forschungsberichte 1 FRB of Boston Public Policy Discussion Paper 1 From Little's law to marketing science : essays in honor of John D.C. Little 1 Göttinger Handelswissenschaftliche Schriften e.V. : GHS 1
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 174 USB Cologne (EcoSocSci) 19
Showing 1 - 50 of 193
Cover Image
Measuring and estimating retail productivity
Samaniego de la Parra, Brenda; Shenoy, Ajay - 2024
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015330750
Saved in:
Cover Image
Swiss Issues Branchen
Credit Suisse / Economic Research - Zürich : Credit Suisse Economic Research - 2009-2023 ; damit Erscheinen eingestellt
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008796863
Saved in:
Cover Image
The future of retail in city-centres : challenges, good practices and recommendations for small retailers in city-centres, including small centres in rural areas : study
Snijders, Jacqueline; Graaf, Amber van der - Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss - 2019
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012150468
Saved in:
Cover Image
Endstation stationärer Handel? : warum Dienstleistung nach der Corona-Krise radikal neu gedacht werden muss
Keusch, Siegfried - 2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012385351
Saved in:
Cover Image
Geschäftsbericht ...
Handelsverband Wohnen und Büro - Köln : Handelsverband Wohnen und Büro e.V. (HWB) - 2016-2019/2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011566796
Saved in:
Cover Image
Showrooming im stationären Einzelhandel : Entwicklung eines Erklärungsmodells des opportunistischen Konsumentenverhaltens
Schneider, André - 2019
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011978787
Saved in:
Cover Image
Showrooming im stationären Einzelhandel : Entwicklung eines Erklärungsmodells des opportunistischen Konsumentenverhaltens
Schneider, André - 2019
Rund drei von vier Deutschen lassen sich in einem Fachgeschäft ausführlich beraten, kaufen jedoch die Ware später im Internetshop eines Wettbewerbers. Dieses als Showrooming bezeichnete Konsumverhalten ist mit der steigenden Akzeptanz des Onlinehandels zu einer wachsenden Herausforderung des...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012401779
Saved in:
Cover Image
Was bewegt Konsumenten zum Showrooming? : eine Studie zu den Gründen des opportunistischen Kaufverhaltens im stationären Facheinzelhandel
Schneider, André - 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013447086
Saved in:
Cover Image
Organized retailing of horticultural commodities
Sinha, Piyush Kumar; Thomas, Sujo - 2012
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009699756
Saved in:
Cover Image
Statistik Zoofachhandel ... : D-A-CH
Ettlingen : Dähne Verlag GmbH - 2017-
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011806445
Saved in:
Cover Image
Dähne-Statistik PET : mit Daten-CD ; PET-Statistik ... ; das Zahlen-Kompendium der Heimtierbranche
Ettlingen : Dähne - 2014-2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010413119
Saved in:
Cover Image
Dähne-Statistik PET : das Zahlen-Kompendium der Heimtierbranche
Ettlingen : Dähne - 2014-2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010413124
Saved in:
Cover Image
Decision process evolution in customer channel choice
Valentini, Sara; Montaguti, Elisa; Neslin, Scott A. - In: From Little's law to marketing science : essays in …, (pp. 285-316). 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011436079
Saved in:
Cover Image
FUST und es funktioniert! : die erstaunliche Geschichte der Dipl. Ing. Fust AG (1966–2016)
Lüönd, Karl - 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011520751
Saved in:
Cover Image
Logistics and supply chain management in luxury fashion retail: empirical investigation of Italian firms : a review and outlook
Danese, Pamela; Romano, Pietro; Vinelli, Andrea - In: A journey through manufacturing and supply chain …, (pp. 169-198). 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011554135
Saved in:
Cover Image
Mobile Payments in the United States at Retail Point of Sale : Current Market and Future Prospects
Crowe, Marianne D. - 2010
Although mobile payments are increasingly used in some countries, they have not been adopted widely in the United States so far, despite their potential to add value for consumers and streamline the payments system. After describing a few countries' experiences, we analyze the prospects for the...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013143054
Saved in:
Cover Image
Mobile payments in the United States at retail point of sale : current market and future prospects
Crowe, Marianne; Rysman, Marc; Stavins, Joanna - 2010
Although mobile payments are increasingly used in some countries, they have not been adopted widely in the United States so far, despite their potential to add value for consumers and streamline the payments system. After describing a few countries’ experiences, we analyze the prospects for...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008657955
Saved in:
Cover Image
Nachhaltige Produkte im Garten-Fachhandel positionieren : ein Projektbericht im Rahmen der Programmlinie "Fabrik der Zukunft" ; Impulsprogramm Nachhaltig Wirtschaften
Hüfing, Gerda; Pendl, Manfred; Pokorny, Bernadette; … - 2009
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003805436
Saved in:
Cover Image
Leitfaden für die erfolgreiche Vermarktung und Einführung von nachhaltigen Produkten im Garten-Fachhandel : ein Projektbericht im Rahmen der Programmlinie "Fabrik der Zukunft" ; Impulsprogramm Nachhaltig Wirtschaften
Hüfing, Gerda; Pendl, Manfred; Pokorny, Bernadette; … - 2009
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003809671
Saved in:
Cover Image
Geschäftsbericht ... / BWB, Bundesverband Wohnen und Büro e.V. ; BVDM, Bundesverband des Deutschen Möbel-, Küchen- und Einrichtungsfachhandels ; BBW, Bundesverband Bürowirtschaft
Bundesverband Wohnen und Büro; Bundesverband des …; … - 2011-2015: Köln : BWB - 2010/11(2011)-2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009389948
Saved in:
Cover Image
Handelscontrolling : eine wertschöpfungsorientierte Konzeption für den Bekleidungseinzelhandel
Ebner, Robert - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010510203
Saved in:
Cover Image
Handelscontrolling : Eine wertschöpfungsorientierte Konzeption für den Bekleidungseinzelhandel
Ebner, Robert - 2015
Robert Ebner analysiert die Charakteristika mittelständischer Bekleidungseinzelhändler und leitet deren spezielle Anforderungen an ein Handelscontrolling ab, da die existierenden Controlling-Konzeptionen in der Praxis kaum Anwendung finden. Nach einer Überprüfung der gängigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014019131
Saved in:
Cover Image
Förderung der Marktorientierung in kleinen dienstleistungsintensiven Einzelhandelsunternehmen
Hacker, Klaus - 2014 - 1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010259324
Saved in:
Cover Image
Controlling im Facheinzelhandel : eine empirische Untersuchung zum Status quo und zu Einflussfaktoren auf die Instrumentennutzung
Kaland, Anna - 2014 - 1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010401803
Saved in:
Cover Image
Fielmann : ein Unternehmer mit Weitsicht
Czycholl, Harald - 2014
Die Marke Fielmann kennt heute jeder und Günther Fielmann selbst dürfte einer der bekanntesten Schleswig-Holsteiner sein. Das Buch porträtiert den erfolgreichen Unternehmer und zeichnet die Firmengeschichte vom ersten Optikerladen in Cuxhaven bis zum Markt bestimmenden Konzern nach. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014275705
Saved in:
Cover Image
Experts vs. discounters : consumer free riding and experts withholding advice in markets for credence goods
Dulleck, Uwe; Kerschbamer, Rudolf - 2007
This paper studies the incentives for credence goods experts to invest effort in diagnosis if effort is both costly and unobservable, and if they face competition by discounters who are not able to perform a diagnosis. The unobservability of diagnosis effort and the credence characteristic of...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009731145
Saved in:
Cover Image
Experts vs. discounters : consumer free riding and experts withholding advice in markets for credence goods
Dulleck, Uwe; Kerschbamer, Rudolf - 2007
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003568127
Saved in:
Cover Image
Estimating Demand for Differentiated Products with Continuous Choice and Variety-Seeking : An Application to the Puzzle of Uniform Pricing
McMillan, Robert Stanton - 2007
Retailers typically sell many different products from the same manufacturer at the same price. I consider retailer-based explanations for this uniform pricing puzzle, estimating the counterfactual profits that would be lost by a retailer switching from a non-uniform to a uniform pricing regime...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012731358
Saved in:
Cover Image
Ansatzpunkte der Werbepolitik zur Förderung emotionaler Kundenbindung im Facheinzelhandel : dargestellt am Beispiel TROTHE OPTIK
Elste, Ina; Kloevekorn-Norgall, Kristian - In: Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. …, (pp. 373-403). 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009774628
Saved in:
Cover Image
Kiehl's Since 1851 : von der New Yorker Apotheke zur international erfolgreichen Kosmetikmarke
Heine, Friederike - In: Retail Business : Perspektiven, Strategien, …, (pp. 435-447). 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009748395
Saved in:
Cover Image
LUSH Fresh Handmade Cosmetics : die etwas andere Kosmetik ; frisch, handgemacht, nackt, nachhaltig - innovativ
Kreß, Katja; Dollinger, Sandra - In: Retail Business : Perspektiven, Strategien, …, (pp. 387-397). 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009748398
Saved in:
Cover Image
Generation Y vs. Baby Boomers : shopping behavior, buyer involvement and implications for retailing
Parment, Anders - In: Journal of retailing and consumer services 20 (2013) 2, pp. 189-199
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009734320
Saved in:
Cover Image
The effect of age on shopping orientation : choice orientation types of the ageing shoppers
Kohijoki, Anna-Maija; Marjanen, Heli - In: Journal of retailing and consumer services 20 (2013) 2, pp. 165-172
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009734327
Saved in:
Cover Image
Experts vs. discounters : consumer free riding and experts withholding advice in markets for credence goods
Dulleck, Uwe; Kerschbamer, Rudolf - 2005
This paper studies price competition between experts and discounters in a market for credence goods. While experts can identify a consumer's problem by exerting costly but unobservable diagnosis effort, discounters just sell treatments without giving any advice. The unobservability of diagnosis...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009747668
Saved in:
Cover Image
Experts vs. discounters : consumer free riding and experts withholding advice in markets for credence goods
Dulleck, Uwe; Kerschbamer, Rudolf - 2005
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003364847
Saved in:
Cover Image
Der Zusammenhang zwischen Arbeits- und Händlerzufriedenheit : eine empirische Analyse bei einem internationalen Konsumgüterhersteller
Evanschitzky, Heiner; Werdermann, Max - In: Internationaler Vertrieb : Grundlagen, Konzepte und …, (pp. 589-601). 2012
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009624379
Saved in:
Cover Image
Good to great to gone : the 60 year rise and fall of Circuit City
Wurtzel, Alan L. - 2012 - 1. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009687613
Saved in:
Cover Image
An attribution approach to consumer evaluations in logistics customer service failure situations
Oflaç, Bengü S.; Sullivan, Ursula Y.; Baltacioğlu, … - In: The journal of supply chain management : a global … 48 (2012) 4, pp. 51-71
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009665491
Saved in:
Cover Image
Modeling innovative points of sales through virtual and immersive technologies
Pantano, Eleonora; Servido, Rocco - In: Journal of retailing and consumer services 19 (2012) 3, pp. 279-286
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009541361
Saved in:
Cover Image
Effects of store loyalty on shopping mall loyalty
Rabbanee, Fazlul K.; Ramaseshan, B.; Wu, Chen; Vinden, Amy - In: Journal of retailing and consumer services 19 (2012) 3, pp. 271-278
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009541367
Saved in:
Cover Image
The composition of Singaporean shopping centres
Davies, Keri - In: The international review of retail, distribution and … 22 (2012) 3, pp. 261-275
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009571546
Saved in:
Cover Image
Dynamik im Handel : vom Fachgeschäft zum Fachmarkt
Schnedlitz, Peter; Rychly, Nicole; Lienbacher, Eva - In: Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …, (pp. 259-276). 2012
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009738010
Saved in:
Cover Image
Identifying the characteristics of small specialist international retailers
Hutchinson, Karise; Quinn, Barry - In: European business review : EBR ; the official journal … 23 (2011) 3, pp. 314-327
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009233193
Saved in:
Cover Image
BTWE-Fakten ... : das aktuelle Branchenjahrbuch
Bundesverband des Tabakwaren-Einzelhandels - 2011-: Köln : VZF - 2011 -
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009238811
Saved in:
Cover Image
Retailing in post-apartheid South Africa : the strategic positioning of Boardmans
Bruyn, Paul de; Freathy, Paul - In: International journal of retail & distribution management 39 (2011) 7, pp. 538-554
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009240860
Saved in:
Cover Image
Channel power struggle between a manufacturer giant and a retailer giant in China : who is the winner?
Chow, Clement S. F.; Kaynak, Erdener; Yang, Cathy J. - In: Competitiveness review : an international business … 21 (2011) 3, pp. 306-321
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009241546
Saved in:
Cover Image
Specialty store expertise as a driver of satisfaction and share of wallet
Friedman, Douglas C.; Brown, Terence Albert; Taran, Zinaida - In: The international review of retail, distribution and … 21 (2011) 4, pp. 375-389
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009314459
Saved in:
Cover Image
Statističeskij analiz razvitija potrebitelʹskoj kooperacii v sovremennoj Rossii
Beljaevskij, Igorʹ K.; Denisova, I. N. - In: Voprosy statistiki : naučno-informacionnyj žurnal (2011) 9, pp. 58-64
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009355660
Saved in:
Cover Image
The contingency effect of service employee personalities on service climate : getting employee perceptions aligned can reduce personality effects
Auh, Seigyoung; Mengüç, Bülent; Fisher, Michelle; … - In: Journal of service research : JSR 14 (2011) 4, pp. 426-442
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009491361
Saved in:
Cover Image
Decision process evolution in customer channel choice
Valentini, Sara; Montaguti, Elisabetta; Neslin, Scott A. - In: Journal of marketing 75 (2011) 6, pp. 72-86
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009384662
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...