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Year of publication
Subject
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Messebeteiligung 137 Trade fair participation 137 Messe 54 Trade fair 54 Marketing management 40 Marketingmanagement 40 Deutschland 39 Germany 39 B-to-B-Marketing 24 Business-to-business marketing 24 Messe <Wirtschaft> 19 Consumer behaviour 13 Konsumentenverhalten 13 Marketing 13 Event sector 11 Veranstaltungswirtschaft 11 Lieferantenmanagement 10 Supplier relationship management 10 Erfolgsfaktor 9 Event-Marketing 9 Messemarketing 9 Success factor 9 Theorie 9 Theory 9 Trade fair marketing 8 Event marketing 7 Unternehmen 7 KMU 6 SME 6 Brand management 5 Business network 5 Markenführung 5 Messestand 5 Nonprofit marketing 5 Nonprofit-Marketing 5 Public relations 5 Trade shows 5 Unternehmensnetzwerk 5 Öffentlichkeitsarbeit 5 Business-to-Business-Marketing 4
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Online availability
All
Undetermined 18 Free 13 CC license 3
Type of publication
All
Article 86 Book / Working Paper 50 Journal 1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 46 Aufsatz in Zeitschrift 46 Aufsatz im Buch 39 Book section 39 Graue Literatur 17 Non-commercial literature 17 Hochschulschrift 11 Collection of articles of several authors 8 Sammelwerk 8 Thesis 7 Guidebook 6 Ratgeber 6 Arbeitspapier 5 Aufsatzsammlung 5 Working Paper 5 Bibliografie enthalten 4 Bibliography included 4 Case study 2 Conference proceedings 2 Fallstudie 2 Konferenzschrift 2 Accompanied by computer file 1 Advisory report 1 Amtsdruckschrift 1 Checkliste 1 Elektronischer Datenträger als Beilage 1 Glossar enthalten 1 Glossary included 1 Government document 1 Gutachten 1 Nachschlagewerk 1 Reference book 1 Wörterbuch 1
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Language
All
German 74 English 62 Italian 1
Author
All
Kirchgeorg, Manfred 9 Weitzel, Günter 5 Springer, Christiane 4 Bettis-Outland, Harriette 3 Ermer, Beatrice 3 Gopalakrishna, Srinath 3 Möser, Nataliya 3 Tafesse, Wondwesen 3 Ueding, Ralf 3 Wiedmann, Klaus-Peter 3 Zanger, Cornelia 3 Arnold, Dieter 2 Bernard, Florian 2 Busche, Manfred 2 Chun, Chang-Suk 2 Danne, Silvia 2 Eichhorn, Peter 2 Farhangmehr, Minoo 2 Goehrmann, Klaus E. 2 Golfetto, Francesca 2 Jackson, Ulrike 2 Jin, Xin 2 Johnston, Wesley J. 2 Kassubek, Martin 2 Klante, Oliver 2 Knoll, Thorsten 2 Kreuter, Dirk 2 Kästner, Evelyn 2 Lin, Yeqiang 2 Müller, Klaus 2 Neven, Peter 2 Prüser, Sven 2 Rinallo, Diego 2 Sarmento, Maria 2 Simões, Cláudia 2 Skallerud, Kåre 2 Spannagel, Rolf 2 Täger, Uwe Christian 2 Weber, Karin 2 Wolf, Antje 2
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Institution
All
Technische Universität Chemnitz / Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre 2 Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <5, 2013, Chemnitz> 2 Ausstellungs- und Messe-Ausschuß der Dt. Wirtschaft (AUMA) 1 Bremen / Senat 1 Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaft und Technologie 1 EMNID GmbH und Co. KG <Bielefeld> 1 Europäische Kommission 1 Forschungsstelle für den Handel Berlin 1 Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung 1 Institut für Congress- und Event-Marktforschung <Berlin; Hamburg> 1 Institut für Marketing <Münster, Westfalen> 1 Springer Fachmedien Wiesbaden 1 Workshop Perspektiven für Bremen - über Lissabon und Hannover ins 21. Jahrhundert <1997, Bremen> 1
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All
The journal of business & industrial marketing 12 Trade show management : planning, implementing and controlling of trade shows, conventions and events 9 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 5 Marketing : vor, während und nach der Messe 5 Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...] 4 Journal of business-to-business marketing 4 Schriften zu Marketing und Management 4 Aufgaben und Ziele der Messen in Deutschland 3 Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs in the Asia-Pacific region 3 Edition / AUMA 2 European journal of marketing : EJM 2 Field guide to case study research in business-to-business marketing and purchasing 2 Göttinger handwerkswirtschaftliche Studien 2 Ifo-Schnelldienst 2 Ifo-Studien zu Handels- und Dienstleistungsfragen 2 Innovatives Markenmanagement 2 International journal of contemporary hospitality management 2 Kompetenztransfer im Investitionsgütermarketing 2 Markenkommunikation und Beziehungsmarketing 2 Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows 2 Schriftenreihe Marketing, Management 2 Tourism management : research, policies, practice 2 AUMA-Edition 1 Anstöße aus dem Bremer Perspektiven-Labor 1 B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 Current issues in international entrepreneurship 1 DUV : Wirtschaftswissenschaft 1 Design Management konkret 1 Discussion paper / Leibniz-Institute of Agricultural Development in Central and Eastern Europe 1 Discussion paper series / IZA 1 Discussion papers / Zentrum für Internationale Entwicklungs- und Umweltforschung, Justus-Liebig-Universität Gießen 1 Edition Messen und Ausstellungen 1 Essentials 1 European journal of operational research : EJOR 1 Forum Deutsche Geschichte 1 Global business and finance review 1 Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen 1 Handbuch der Marktforschung 1 ITF-Diskussionspapier 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 137
Showing 1 - 50 of 137
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The trend of omnichannel trade fairs : are B2B exhibitors open to this challenge? : a study on Portuguese exhibitors
Silva, Pedro Mendonça; Paço, Arminda; Moutinho, … - In: Journal of business-to-business marketing 30 (2023) 1, pp. 15-31
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014290354
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Study on the exhibition performance and efficiency of exhibitors in overseas trade show : company characteristics and exhibition participation
Lee, Hee Yeon; Park, Chang Won; Kim, Bong-Seok - In: Global business and finance review 26 (2021) 2, pp. 49-66
Purpose: This study aims to analyze the efficiency of performance of exhibitors in overseas trade shows and identify the causes of inefficiency and differences according to their characteristics. Design/methodology/approach: This study employed a theoretical approach based on a literature...
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Who benefits more from trade shows : independent, franchised or chain-owned/managed hotels?
Anguera-Torrell, Oriol; Nicolau, Juan Luis - In: Tourism management : research, policies, practice 98 (2023), pp. 1-10
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014304487
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The Influence of Trade Show Selection Criteria on Re-Participation Intention of Exhibitors
Chun, Chang-Suk - 2019
The satisfaction of exhibitors has a huge influence on the intention of re-participation of exhibitors. Re-visitation of exhibitors are more profitable to the trade show organizers (TSO) and the trade show destinations (TSD) through various ways, including longer stay, ground transportation,...
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Exhibitors' performance at international trade shows : does export firms' experience matter?
Geldres-Weiss, Valeska V.; Monreal-Pérez, Joaquin; … - In: Journal of promotion management : innovations in … 28 (2022) 3, pp. 288-308
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012821543
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Empirische Studie zum Messeverhalten von kleinen und mittleren Unternehmen in Mecklenburg-Vorpommern
Schmallowsky, Katrin; Feuerhake, Christian - 2018
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Messe heute und morgen: eine qualitative Entscheiderstudie zur Messebeteiligung durch Unternehmen der Metropolregion Rhein-Neckar
Schröer, Carsten - 2018 - 1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011872429
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Virtual trade show : past assessment, present status, and future prospects
Gani, Mohammad Osman; Takahashi, Yoshi; Faroque, Anisur … - In: Journal for international business and entrepreneurship … 13 (2021) 3/4, pp. 286-310
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012887816
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Perspectives of organizers and exhibitors on the performance assessment of exhibitors at an International Travel Fair
Fang, Chin-yi; Ding, Yu-Chun - In: International journal of hospitality management 87 (2020), pp. 1-13
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Disconnect in trade show staffing : a comparison of exhibitor emphasis and attendee preferences
Haon, Christophe; Sego, Trina; Drapeau, Nancy; Sarin, … - In: Industrial marketing management : the international … 91 (2020), pp. 581-595
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012422362
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An exhibitors perspective : factors affecting selection of industrial trade shows in India and the importance of spot sales
Nayak, Jogendra Kumar - In: Journal of business-to-business marketing 26 (2019) 2, pp. 125-140
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012196276
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Managing customer engagement at trade shows
Gopalakrishna, Srinath; Malthouse, Edward C.; Lawrence, … - In: Industrial marketing management : the international … 81 (2019), pp. 99-114
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012107698
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Wissenschaft auf Messen präsentieren : das Messe-Einmaleins für Hochschulen und wissenschaftliche Einrichtungen
Knoll, Thorsten - 2019
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012037529
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Wissenschaft auf Messen präsentieren : das Messe-Einmaleins für Hochschulen und wissenschaftliche Einrichtungen
Knoll, Thorsten - 2019
Dieses essential ist ein praxisorientierter Leitfaden für die Planung und Umsetzung von Messebeteiligungen wissenschaftlicher Einrichtungen und Hochschulen. Beantwortet werden die zentralen Fragen im Rahmen von Messebeteiligungen: Welche Messe ist die richtige? Wie definieren wir die...
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A three-component framework for trade show performance evaluation
Lin, Yeqiang; Jiang, Jeff; Kerstetter, Deborah - In: Journal of hospitality & tourism research : JHTR ; the … 42 (2018) 6, pp. 855-879
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011917462
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Macroeconomic impact on trade show goals
Adams, Russell; Coyle, Tom; Downey, Clara; Lovett, Marvin - In: The journal of business & industrial marketing 32 (2017) 5, pp. 710-721
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011692496
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Exploring booth design as a determinant of trade show success
Bloch, Peter H.; Gopalakrishna, Srinath; Crecelius, … - In: Journal of business-to-business marketing 24 (2017) 4, pp. 237-256
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011784954
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A systematic review of the trade show marketing literature : 1980-2014
Tafesse, Wondwesen; Skallerud, Kåre - In: Industrial marketing management : the international … 63 (2017), pp. 18-30
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011730068
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Messebeteiligungen kleiner und mittlerer Unternehmen : Herausforderungen und Optimierungsmöglichkeiten
Haag, Patrick - In: Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für …, (pp. 19-47). 2017
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Business visits and the quest for external knowledge
Tani, Massimiliano - 2011
This paper contributes to existing work on innovation by studying the determinants of various types of interaction between a firm and its external environment. In particular, it focuses on face-to-face interactions carried out through international business visits. The results indicate that...
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Messeerfolgskontrolle im Spannungsfeld zwischen Theorie und Praxis : eine empirische Untersuchung zur Messeerfolgskontrolle ausstellender B2B-Unternehmen
Wintjen, Janet; Brockelmann, Kerstin - In: Marken- und Kommunikationscontrolling, (pp. 111-123). 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011573156
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The influence of trade show selection criteria on re-participation intention of exhibitors
Chun, Chang-Suk - In: Journal of international trade & commerce 12 (2016) 1, pp. 65-75
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011795384
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An examination of determinants of trade show exhibitors' behavioral intention : a stakeholder perspective
Lin, Yeqiang - In: International journal of contemporary hospitality management 28 (2016) 12, pp. 2630-2653
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Präferenzen und Investitionsabsichten russischer Agrarmessebesucher : eine conjointanalytische und verhaltenswissenschaftliche Betrachtung
Möser, Nataliya - 2010
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010410099
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Untersuchung der Präferenzen russischer Fachbesucher für ausgewählte Messeleistungen
Möser, Nataliya - 2009
Der vorliegende Beitrag analysiert Präferenzen russischer Fachbesucher für ausgewählte Messeleistungen. Als Methode wurde die Choice-Based Conjoint Analyse eingesetzt, die eine realitätsnahe Erfassung von Auswahlentscheidungen und somit die Abbildung des Verhaltens der Probanden ermöglicht....
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Messen als Instrument zur Geschäftsanbahnung auf Industriegütermärkten
Betz, Michael - 2009
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Measuring the efficiency of trade shows : a Spanish case study
Alberca Oliver, María del Pilar; … - In: Tourism management : research, policies, practice 47 (2015), pp. 127-137
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010499484
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Integration of RFID and business analytics for trade show exhibitors
Chongwatpol, Jongsawas - In: European journal of operational research : EJOR 244 (2015) 2, pp. 662-673
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010531881
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Exhibition destination attractiveness : dimensions and perceptual differences between exhibitors and visitors of China's exhibitions
Jin, Xin; Weber, Karin - In: Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs …, (pp. 115-132). 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010532435
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The evolution of trade show systems : lessons from Europe
Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - In: Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs …, (pp. 42-66). 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010532528
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Local industry structure and the formation of temporary clusters : the case of the Shanghai International Auto Show (SIAS)
Kong, Xiang; Zhang, Yu-Fei - In: Temporary knowledge ecologies : the rise of trade fairs …, (pp. 175-193). 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010533046
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Trade show boothscapes
Giliam, David A. - In: Journal of marketing management : MM 31 (2015) 17/18, pp. 1878-1898
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011406206
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Analyse der Präferenzen russischer Fachbesucher für ausgewählte Messeleistungen mit Hilfe der Choice-Based Conjoint-Analyse
Möser, Nataliya (contributor) - 2008
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Markenadäquate Gestaltung von Live Communication-Instrumenten : Untersuchung der Wahrnehmung und Wirkung von Messeständen
Ermer, Beatrice - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010373914
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Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...]
Zanger, Cornelia (ed.) - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010379526
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Exhibitors and visitors' motivations at destination trade shows
Menon, Shobha; Edward, Manoj - In: International journal of services, economics and management 6 (2014) 2, pp. 193-208
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010432139
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Live-Kommunikation im Kontext des Behavioral Branding : markenstärkende Interaktionserlebnisse zwischen Mitarbeitern und Kunden am Beispiel Messe
Jackson, Ulrike; Wolf, Antje - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 65-85). 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010382787
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Brand Experience Messestand : zur Bedeutung eines markenadäquaten visuellen Standdesigns für die Markenkommunikation
Ermer, Beatrice; Kirchgeorg, Manfred - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 39-64). 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010382789
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Unternehmen im medialen Wettbewerb versus Messe- und Eventplattformen : zwei Welten leben aneinander vorbei!
Sommer, Rudolf - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 27-37). 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010382791
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Messen und Events als Mittel integrierter Unternehmenskommunikation
Zanger, Cornelia - In: Events und Messen : Stand und Perspektiven der …, (pp. 13-25). 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010382793
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Understanding how resource deployment strategies influence trade show organizers' performance effectiveness
Tafesse, Wondwesen - In: European journal of marketing : EJM 48 (2014) 5/6, pp. 1009-1025
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010388099
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Consumer perceptions of trade show effectiveness : scale development and validation within a B2C context
Gottlieb, Udo; Brown, Mark; Ferrier, Liz - In: European journal of marketing : EJM 48 (2014) 1/2, pp. 89-107
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010344344
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Live-Kommunikation im Kontext des Behavioral Brandings : markenstärkende Interaktionserlebnisse zwischen Mitarbeitern und Kunden am Point of Interaction
Wolf, Antje; Jackson, Ulrike - In: Praxisorientiertes Eventmanagement : Events erfolgreich …, (pp. 357-373). 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010469804
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B2B interactions at trade fairs and relationship quality : a conceptual approach
Sarmento, Maria; Simões, Cláudia; Farhangmehr, Minoo - In: Field guide to case study research in …, (pp. 167-189). 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011413789
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Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung
Zanger, Cornelia - 2014
Auf der fünften Wissenschaftlichen Konferenz zur Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 an der TU Chemnitz stattfand, wurden aktuelle Forschungsergebnisse zum Thema Events und Messen diskutiert. Die Autorinnen und Autoren liefern aus Sicht des Marketing, der Kommunikationstheorie, der...
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B2B Interactions at Trade Fairs and Relationship Quality: A Conceptual Approach
Sarmento, Maria; Simões, Cláudia; Farhangmehr, Minoo - In: Field guide to case study research in …, (pp. 167-189). 2014
This case study discusses the importance of studying buyer and seller interactions, as they are relevant to understand how relationships evolve. It further presents a conceptual foundation for investigating B2B interactions, particularly in the context of the trade fair. The trade fair is...
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Markenadäquate Gestaltung von Live Communication-Instrumenten : Untersuchung der Wahrnehmung und Wirkung von Messeständen
Ermer, Beatrice - 2014
Bedeutung des visuellen Sinns als Teilaspekt der Multisensualität in der Live Communication -- Grundlagen der identitätsbasierten Markenführung sowie der visuellen Wahrnehmung und Wirkung von Messestandgestaltungen -- Markenpersönlichkeitstransfer am Messestand durch...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014019391
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Das Messeverhalten von Handwerksbetrieben
Müller, Klaus - 2006
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012051481
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The new rules of lead generation : proven strategies to maximize marketing ROI
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009720439
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The process of commercializing a medical technology innovation for an INV through international trade fairs : combining a network with a practice view
Laurell, Hélène - In: Current issues in international entrepreneurship, (pp. 88-111). 2013
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