EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Academic Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Schaufenster"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Schaufenster 9 Werbung 7 Ladenbau 4 Ladeneinrichtung 4 Ladengestaltung 4 Store design 4 Zeitschrift 3 Ausbaugewerbe 2 Finishing trades 2 Merchandising 2 Schaufensterdekoration 2 Advertising 1 Bekleidungsindustrie 1 Case studies 1 Consumer behaviour 1 Design 1 Deutschland 1 Display <Marketing> 1 Display of merchandise 1 Display of merchandise. 1 Erwartungsbildung 1 Expectation formation 1 Germany 1 Gestaltung 1 Humor 1 Konsumentenverhalten 1 Laden 1 Marketing 1 Ritual 1 Schlussverkauf 1 Show windows 1 Show windows--Design. 1 Theorie 1 Theory 1 Verbraucher 1 Visualisierung 1
more ... less ...
Online availability
All
Undetermined 1
Type of publication
All
Book / Working Paper 5 Journal 4
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur 2 Magazin 2 Non-commercial literature 2 Arbeitspapier 1 Working Paper 1
Language
All
German 6 English 3
Author
All
Morgan, Tony 2 Fließ, Sabine 1 Gründl, Harald 1 Kudermann, Sarah 1 Trell, Esther 1 Ziergiebel, Elke 1
Published in...
All
Diskussionsbeiträge / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, FernUniversität in Hagen : Diskussionspapier 1 Dynamik im Handel : Zeitschrift des EHI-EuroHandelsinstituts 1
Source
All
USB Cologne (EcoSocSci) 5 ECONIS (ZBW) 4
Showing 1 - 9 of 9
Cover Image
Visual merchandising : window and in-store displays for retail
Morgan, Tony - 2011 - 2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009543958
Saved in:
Cover Image
Wirksamer Einsatz von Humor in der Schaufensterwerbung
Ziergiebel, Elke - 2010
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008668301
Saved in:
Cover Image
Window display : new visual merchandising
Morgan, Tony - 2010
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008686703
Saved in:
Cover Image
Der Einfluss von Schaufenstern auf die Erwartung der Konsumenten : eine explorative Studie
Fließ, Sabine - 2007
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013409332
Saved in:
Cover Image
The death of fashion : the passage rite of fashion in the show window
Gründl, Harald - 2007
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10004881184
Saved in:
Cover Image
Stores + shops
Köln : EHI Retail Inst.; -1999,3: Köln : Dt. Handelsinst.; … - 1998 -
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10000658896
Saved in:
Cover Image
Stores & shops : Internationales Handelsmagazin für Ladenbau, Einrichtung und Schauwerbung
Köln : EHI - Eurohandelsinstitut; München GBI-Genios … - 1998 -
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10001884791
Saved in:
Cover Image
Stores + shops / [Deutsche Ausgabe] : EHI-Magazin für Ladenbau, Einrichtung und POP-Marketing / Hrsg.: EHI Retail Institute e.V.
Köln : EHI - Eurohandelsinstitut - 1998 -
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10004186306
Saved in:
Cover Image
Stores & shops : Internationales Handelsmagazin für Ladenbau, Einrichtung und Schauwerbung
Köln : EHI - Eurohandelsinstitut; München GBI-Genios … - 1998 -
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10004911217
Saved in:
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...