Access-Marketing : mit technologiegesteuertem Marketing Kunden überall und jederzeit erreichen
Alternative title: | Total Access <dt.> |
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Year of publication: |
2003 ; 1. Aufl.
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Authors: | McKenna, Regis |
Publisher: |
[Weinheim] : Wiley-VCH |
Subject: | IT-gestütztes Marketing | Computer-assisted marketing | Unternehmen | Informationstechnik | Marketing | Kundenmanagement |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Baker, David S., (2014)
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Handbuch Relationship Marketing : Konzeption und erfolgreiche Umsetzung
Payne, Adrian, (1999)
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Handbuch Relationship Marketing : Konzeption und erfolgreiche Umsetzung
Payne, Adrian, (2003)
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Relationship marketing : successful strategies for the age of the customer
McKenna, Regis, (1991)
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The Regis touch : million-dollar advice from America's top marketing consultant
McKenna, Regis, (1985)
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Who's afraid of big blue? : how companies are challenging IBM, and winning
McKenna, Regis, (1989)
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