Amtsstunden rund um die Uhr? Öffentliche Verwaltungen öffnen neue "Portale"
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Beyer, Lothar ; Brandel, Rolf |
Publisher: |
Institut Arbeit und Technik <Gelsenkirchen> |
Subject: | Call Center | Electronic Government | Bürgernahe Verwaltung |
Extent: | 20 p. application/pdf |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Classification: | Public Management. Non-profit organisations ; Individual Working Papers, Preprints ; Germany. General Resources |
Source: | USB Cologne (business full texts) |
-
eDemocracy & eGovernment : Entwicklungsstufen einer demokratischen Wissensgesellschaft
Meier, Andreas, (2009)
-
Politics, democracy, and e-government : participation and service delivery
Reddick, Christopher G., (2010)
-
Foundations of digital government : leading and managing in the digital era
Veit, Daniel J., (2014)
- More ...
-
Dienstleistungen für mehr Lebensqualität: Trends, Gestaltungsfelder, Beschäftigungsperspektiven
Beyer, Lothar, (2003)
-
Dienstleistungen für mehr Lebensqualität - Trends, Gestaltungsfelder, Beschäftigungsperspektiven
Beyer, Lothar, (2003)
-
Dienstleistungen für mehr Lebensqualität: Trends, Gestaltungsfelder, Beschäftigungsperspektiven
Beyer, Lothar, (2003)
- More ...