EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Academic Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search
  • An input-output technique for...
  • More details
Cover Image

An input-output technique for education planning

Jan Tinbergen
Year of publication:
1966
Authors: Tinbergen, Jan
Published in:
Essays in regional and world planning. - New Delhi. - 1966, p. 11-22
Subject: Bildungsplanung
Saved in:
  • More details
  • Report error
Type of publication: Article
Source:
ECONIS - Online Catalogue of the ZBW
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002926818
    • EndNote
    • BibTeX
    • Zotero, Mendeley, RefWorks, ...
    • Text
Saved in favorites
    Similar items by subject
    • Facharbeiter und Rationalisierung : das Beispiel der großbetrieblichen Instandhaltung

      Asendorf-Krings, Inge, (1979)

    • Ökonomie der Bildung

      Becker, Egon, (1977)

    • Bedarfsorientierte Entwicklungsplanung in der Weiterbildung : [die Erarbeitung ... erfolgte im Rahmen der Projektes "ERBE, WEP, Organisation der Erwachsenenbildung unter Berücksichtigung bestehender Bildungseinrichtungen, Entwicklung und Validierung von Planungshilfen für die Weiterbildungsentwicklungsplanung (Bedarfsfeststellung)", das ... im Institut für Bildungs-Betriebslehre durchgeführt ...

      Bayer, Manfred, (1981)

    • More ...
    Similar items by person
    • Out of the darkness light! : Proceedings of the Memorial Symposium for Jan Tinbergen on 17 december 1994 at the Erasmus University Rotterdam

      Tinbergen, Jan, (1996)

    • Tinbergen in De Economist

      Kol, Jacob, (2004)

    • Income distribution : analysis and policies

      Tinbergen, Jan, (1975)

    • More ...
    A service of the
    zbw
    • Sitemap
    • Plain language
    • Accessibility
    • Contact us
    • Imprint
    • Privacy

    Loading...