Arbeitgeberreputation und Mitarbeiterverhalten in sozialen Netzwerken : was treibt social media Nutzerverhalten im Unternehmenskontext?
Year of publication: |
2016
|
---|---|
Authors: | Eberz, Sebastian ; Schaarschmidt, Mario ; Ivens, Stefan ; Korflesch, Harald F. O. von |
Publisher: |
Koblenz : Universität Koblenz-Landau, Institut für Management, FB 4, Informatik |
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Arbeitsverhalten | Work behaviour | Internetnutzung | Internet usage | Social Web | Social web | Persönlichkeitsmerkmal | Personality trait |
Extent: | 1 Online-Ressource (circa 38 Seiten) |
---|---|
Series: | Arbeitsberichte aus dem Fachbereich Informatik. - Koblenz : Universität Koblenz-Landau, Campus Koblenz, ISSN 1864-0850, ZDB-ID 2376265-2. - Vol. 2016, Nr. 1 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
A taxonomy of social networking site users : social surveillance and self-surveillance perspective
Park, Min Sook, (2015)
-
Effects of individual differences on the use of consumer information systems - a series of essays
Goyal, Tarun, (2016)
-
Laer, Tony van, (2013)
- More ...
-
Effectuation oder Causation? : Der Einfluss der Persönlichkeit unerfahrener Entrepreneure
Eberz, Sebastian, (2018)
-
Effectuation oder Causation? : der Einfluss der Persönlichkeit unerfahrener Entrepreneure
Eberz, Sebastian, (2018)
-
Walsh, Gianfranco, (2018)
- More ...