Brand extensions in the platform countries of Asia : effects of fit, order of market entry and involvement
| Year of publication: |
2013
|
|---|---|
| Authors: | Huber, Frank ; Lenzen, Johann Michael ; Meyer, Frederik ; Weihrauch, Andrea |
| Published in: |
The journal of brand management : an international journal. - Basingstoke : Palgrave Macmillan, ISSN 1350-231X, ZDB-ID 2098132-6. - Vol. 20.2012/13, 5, p. 424-443
|
| Subject: | Markentransfer | Brand extension | Internationaler Markteintritt | International market entry | Konsumgüterindustrie | Consumer goods industry | Westlich | Western | Hongkong | Hong Kong |
-
Steuerung des Markentransfererfolgs : Mit einem Geleitwort von Prof. Dr. Henrik Sattler
Reinstrom, Christian, (2008)
-
Steuerung des Markentransfererfolgs
Reinstrom, Christian, (2008)
-
Kaup, Gordon, (2008)
- More ...
-
Grundlagen der Varianzanalyse : Konzeption - Durchführung - Auswertung
Huber, Frank, (2014)
-
Grundlagen der Varianzanalyse : Konzeption - Durchführung - Auswertung
Huber, Frank, (2014)
-
Huber, Frank, (2013)
- More ...