Brand personality: a meta-analytic review of antecedents and consequences
| Year of publication: |
2013
|
|---|---|
| Authors: | Eisend, Martin ; Stokburger-Sauer, Nicola |
| Published in: |
Marketing letters : a journal of research in marketing. - Dordrecht [u.a.] : Springer, ISSN 0923-0645, ZDB-ID 1031012-5. - Vol. 24.2013, 3, p. 205-216
|
| Subject: | Brand personality | Brand personality dimensions | Brand relationship strength | Brand loyalty | Meta-analysis | Markenimage | Brand image | Meta-Analyse | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Markenartikel | Brand | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Markenführung | Brand management | Persönlichkeitspsychologie | Personality psychology | Markentreue | Marketingmanagement | Marketing management |
-
Brand teasing : how brands build strong relationships by making fun of their consumers
Oba, Demi, (2025)
-
Tyrväinen, Olli, (2023)
-
Brand personality scale : how do Indian consumers interpret the personality dimensions?
Khandai, Sujata, (2015)
- More ...
-
Stokburger-Sauer, Nicola, (2003)
-
Wahrnehmung und Akzeptanz des Internet als Einkaufsstätte : Theorie und empirische Befunde
Bauer, Hans H., (1999)
-
Frauen als Zielgruppe : das Beispiel einer geschlechtsspezifischen Vermarktung von Bildungsangeboten
Bauer, Hans H., (2003)
- More ...