Choice-Based Conjointanalyse
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Balderjahn, Ingo ; Hedergott, Doreen ; Peyer, Mathias |
Published in: |
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele. - Berlin : Springer, ISBN 978-3-642-00753-8. - 2009, p. 129-146
|
Subject: | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis | Wissenschaftliche Methode | Scientific method | Experiment | Süßwaren | Confectionery |
-
Sichtmann, Christina, (2011)
-
Die Akzeptanz von Bio-Produkten : eine Conjoint-Analyse
Seidenspinner, Annett, (2008)
-
Marketing research and modeling
Wind, Yoram, (2014)
- More ...
-
A Sustainable Pathway to Consumer Wellbeing. The Role of Anticonsumption and Consumer Empowerment
Balderjahn, Ingo, (2019)
-
Das Bewusstsein für fairen Konsum : Konzeptualisierung, Messung und Wirkung
Balderjahn, Ingo, (2012)
-
Consciousness for fair consumption : conceptualization, scale development and empirical validation
Balderjahn, Ingo, (2011)
- More ...