Clustering customer contact sequences : results of a customer survey in retailing
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Steinmann, Sascha ; Silberer, Günter |
Published in: |
European retail research. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 1867-8785, ZDB-ID 2464915-6. - Vol. 24.2010, 1, p. 97-120
|
Subject: | Elektrohandel | Electrical goods trade | Kundenanalyse | Customer analysis | Zielgruppe | Target group | Deutschland | Germany |
-
Kundenkenntnis im Elektronikfachhandel
Steinmann, Sascha, (2009)
-
Contacts between retailers and customers as a basis for customer segmentation in electronic retail
Silberer, Günter, (2009)
-
Kundenkontaktsequenzen in der Handelsforschung : Ergebnisse einer Studie im Elektronikfachhandel
Silberer, Günter, (2009)
- More ...
-
Werbekontakte beim Abendessen : eine Studie zur Wirkung der TV-Werbung in einer Alltagssituation
Silberer, Günter, (2010)
-
Clustering customer contact sequences : results of a customer survey in retailing
Steinmann, Sascha, (2010)
-
Werbekontakte beim Abendessen : eine Studie zur Wirkung der TV-Werbung in einer Alltagssituation
Silberer, Günter, (2010)
- More ...