Competitiveness through political environmental strategies : the case of Michelin's green tires
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Hanoteau, Julien |
Published in: |
Global business and organizational excellence : a review of research & best practices. - Hoboken, NJ : Wiley, ISSN 1932-2054, ZDB-ID 2272974-4. - Vol. 29.2009/10, 1, p. 32-40
|
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Umweltmanagement | Environmental management | Reifen | Tyre | Reifenindustrie | Tyre industry | Deutschland | Germany |
-
Der deutsche Markt für PKW-Reifen im Zeichen der Globalisierung
Dietz, Martin, (2000)
-
Henning, Rolf, (1994)
-
Strategisches Handelsmanagement als Differenzierungsfaktor eines Herstellers im Wettbewerb
Grünenwald, Gerd, (2007)
- More ...
-
Le deuxième naufrage du pétrolier Erika
Hanoteau, Julien, (2000)
-
Lobbying for carbon permits in Europe
Hanoteau, Julien, (2014)
-
The Shrinking Hand: Why Information Technology Leads to Smaller Firms
Rosa, Jean-Jacques, (2012)
- More ...