Consumer acceptance of genetically modified rapeseed-oil : a discrete-choice-experiment
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Klein, Agnes ; Zapilko, Marina Annette ; Menrad, Klaus ; Gabriel, Andreas |
Published in: |
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 30. September bis 02. Oktober 2009. - Münster-Hiltrup : Landwirtschaftsverl., ISBN 978-3-7843-5106-3. - 2010, p. 227-239
|
Subject: | Raps | Rapeseed | Speisefett | Edible fat | Gentechnisch erzeugtes Produkt | Genetically modified product | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Meinung | Opinion | Diskrete Entscheidung | Discrete choice | Deutschland | Germany |
-
Hartl, Jochen, (2008)
-
Volinskiy, Dmitriy, (2009)
-
Hu, Wuyang, (2006)
- More ...
-
Labelling for bio-based plastics
Rumm, Stefanie, (2013)
-
Consumer acceptance of genetically modified rapeseed-oil: A discrete-choice-experiment
Klein, Agnes, (2009)
-
Consumer acceptance of genetically modified rapeseed-oil: A discrete-choice-experiment
Klein, Agnes, (2009)
- More ...