Consumer tribes
Year of publication: |
2007 ; 1. ed.
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Other Persons: | Cova, Bernard (contributor) |
Publisher: |
Amsterdam [u.a.] : Butterworth-Heinemann |
Subject: | Marketingmanagement | Verbraucherverhalten | Fanklub | Subkultur | Stammesgesellschaft | Aufsatzsammlung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung
Hippner, Hajo, (2004)
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Fans and Fan Cultures : Tourism, Consumerism and Social Media
Linden, Henrik, (2017)
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Brand communities und Kundenbindung : eine kausalanalytische Studie am Beispiel eines Sportvereins
Huber, Frank, (2006)
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To bid or not to bid: screening the Whorcop project
Cova, Bernard, (2000)
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Relationship Marketing in 2015:: A Delphi Approach
Bonnemaizon, Audrey, (2007)
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New vistas in competitive bidding strategies
Cova, Bernard, (1989)
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