Consumption of mass media: analysis and outlook
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Kürble, Peter |
Published in: |
Multimedia - potentials and challenges from an economic perspective : papers presented at the WIK Workshop Königswinter, 3-4 December 1996. - Bad Honnef : WIK - Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste. - 1997, p. 149-177
|
Subject: | Fernsehen | Television | Mediennutzung | Media usage | Filmwirtschaft | Film industry | Privater Fernsehsender | Commercial television | Digitale Güter | Digital goods | Privater Konsum | Private consumption | Deutschland | Germany | Großbritannien | United Kingdom | USA | United States |
-
Holznagel, Bernd, (2001)
-
Die Zukunft des dualen Systems : Aufgaben des dualen Rundfunkmarktes im internationalen Vergleich
Hamm, Ingrid, (1998)
-
Guth, Birgit, (2013)
- More ...
-
Casting-Shows : Wegweiser für eine erfolgreiche Neuproduktentwicklung?
Kürble, Peter, (2009)
-
Casting-Shows : Wegweiser für eine erfolgreiche Neuproduktentwicklung?
Kürble, Peter, (2009)
-
Kürble, Peter, (2005)
- More ...