Contacts between retailers and customers as a basis for customer segmentation in electronic retail
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Silberer, Günter ; Steinmann, Sascha ; Mau, Gunnar |
Published in: |
Kundenkenntnis im Handel : Ausprägungen, Herkunft und Wirkungen. - Göttingen, Niedersachs : Universitätsverl., ISBN 978-3-940344-67-0. - 2009, p. 127-149
|
Subject: | Elektrohandel | Electrical goods trade | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Marktsegmentierung | Market segmentation | Kundenanalyse | Customer analysis | Deutschland | Germany |
-
Kundenkontaktsequenzen in der Handelsforschung : Ergebnisse einer Studie im Elektronikfachhandel
Silberer, Günter, (2009)
-
Handbuch Zielgruppenmanagement
Duttenhöfer, Stephan, (2009)
-
Raddao, Nino, (2009)
- More ...
-
Kundenkontaktsequenzen in der Handelsforschung : Ergebnisse einer Studie im Elektronikfachhandel
Silberer, Günter, (2009)
-
Statistik für die Praxis : Crashkurs!
Mau, Gunnar, (2010)
-
How children make purchase decisions: behaviour of the cued processors
Mau, Gunnar, (2016)
- More ...