Das Krankenhaus als Marke : Faktoren für eine erfolgreiche Klinikentwicklung
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Stoffers, Christian |
Published in: |
Jahrbuch Marketing ... : Trendthemen und Tendenzen. - Köln : Johanna-Verl., ZDB-ID 2485570-4. - 2009, p. 311-325
|
Subject: | Krankenhaus | Hospital | Markenführung | Brand management |
-
Social media and hospital brands : a field study in Turkey
Güzel, Alper, (2015)
-
CSR activities of a hospital: perspectives of stakeholders
Tripathi, Nachiketa, (2018)
-
Investigating healthcare brand communities : the impact of online hospital reviews
Church, E. Mitchell, (2018)
- More ...
-
Das Krankenhaus als Marke : Faktoren für eine erfolgreiche Klinikentwicklung
Stoffers, Christian, (2009)
-
Strategisches Krankenhausmarketing : Konzeption. Entscheidung. Kontrolle
Stoffers, Christian, (2016)
-
Krankenhausmarketing 4.0 : erfolgreich in einer digitalen Welt
Stoffers, Christian, (2017)
- More ...