Die Corporate Brand bei Mergers & Acqusitions - Konzeptualisierung und Integrationsentscheidung
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Brockdorff, Benita |
Published in: | |
Publisher: |
Universität <Sankt Gallen> |
Subject: | Unternehmenszusammenschluss | Fusion | consolidation | Mergers and Acquisitions |
-
Six decades of consolidation in the European Defence Industry : 1960-2022
Kleczka, Mitja, (2023)
-
Accounting for business combinations : contrasting IFRS 3 converged IND AS 103 with AS 14
Charkraborty, Tanupa, (2014)
-
Bank consolidation and market structure in Nigeria : application of the Herfindahl-Hirschman Index
Titilayo, Bashorun Oladipo, (2014)
- More ...
-
Crossover Branding® : ein Bezugsrahmen zur medien- und kanalübergreifenden Markenführung
Kernstock, Joachim, (2002)
-
Die Corporate Brand bei Mergers & Acqusitions : Konzeptualisierung und Integrationsentscheidung
Brockdorff, Benita, (2003)
-
Brockdorff, Benita, (2007)
- More ...