Die UN-Dekade "Bildung für eine nachhaltige Entwicklung" und der Beitrag des Global Compact : Eine wirtschaftsethische Perspektive
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Pies, Ingo ; Winning, Alexandra von |
Institutions: | Universität <Halle, Saale> / Lehrstuhl für Wirtschaftsethik |
Subject: | Nachhaltigkeit | Wirtschaftsethik | Lernprozeß | learning process |
Extent: | 300032 bytes 19 p. application/pdf |
---|---|
Series: | Lehrstuhl für Wirtschaftsethik an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg, Diskussionspapiere Diskussionspapier ; 2006-5 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Classification: | Management and organisation. Other aspects ; Individual Working Papers, Preprints ; No country specification |
Source: | USB Cologne (business full texts) |
-
[Rezension] Trust and economic learning, ed. by Nathalie Lazaric ...: Aldershot [u.a.], Elgar, 1998
Michie, Jonathan, (1999)
-
[Rezension]Nathalie Lazaric, ... , Trust and economic learning : Cheltenham, UK [u.a.], Elgar, 1998
Godé-Sanchez, Cécile, (1998)
-
Tacit ethics : creation and change
Petersen, Verner C., (1998)
- More ...
-
Sustainability by Education : Lessons to Be Learned
Pies, Ingo, (2005)
-
Nachhaltigkeit durch Bildung : Lessons to be learned
Pies, Ingo, (2005)
-
Nachhaltigkeit in der Mineralölindustrie:Theorie und Praxis freiwilliger Selbstverpflichtungen
Pies, Ingo, (2009)
- More ...