Extent:
589 S.
Graph. Darst.
24 cm
Series:
Schriften zum Marketing. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0343-5970, ZDB-ID 192563-5. - Vol. 26
Type of publication: Book / Working Paper
Type of publication (narrower categories): Hochschulschrift ; Bibliografie enthalten ; Bibliography included ; Thesis
Language: German
Thesis:
Zugl.: Kiel, Univ., Habil.-Schr., 1982 u.d.T.: Albers, Sönke: Entscheidungshilfen im persönlichen Verkauf
Notes:
Hrsg. der Serie und von Bd. 26: Prof. Dr. Erwin Dichtl, Mannheim, Prof. Dr. Franz Böcker, Regensburg und Prof. Dr. Hermann Diller, Hamburg, Prof. Dr. Hans H. Bauer, Koblenz
Includes bibliographical references (p. 547-569)
Literaturverz. S. 547 - 569
ISBN: 3-428-06807-6
Classification: Marketing
Source:
ECONIS - Online Catalogue of the ZBW
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010224163