Erlebnisinszenierung - Theorie und Best Practice Beispiele im Gastgewerbe
Year of publication: |
[2017]
|
---|---|
Authors: | Freyberg, Burkhard von |
Published in: |
Marketingexzellenz im Tourismus : Konzepte - Fallstudien - Best Practices. - Berlin : Erich Schmidt Verlag, ISBN 3-503-17102-9. - 2017, p. 259-272
|
Subject: | Gastgewerbe | Hospitality industry | Event-Marketing | Event marketing |
-
Special issue on event studies
Getz, Donald, (2010)
-
Playing their roles : experiential design concepts applied in complex services
Gross, Michael A., (2012)
-
Critical success factors for experiential marketing : evidences form the Indian hospitality industry
Gupta, Saranjit, (2012)
- More ...
-
Hospitality Consulting : Erfolgskonzepte für die Hotellerieberatung
Freyberg, Burkhard von, (2012)
-
Henschel, Karla, (2013)
-
Human Resource Management in der Hotellerie im Licht der Prinzipal-Agent-Theorie
Freyberg, Burkhard von, (2014)
- More ...