Frequency of CRM implementation activities : a customer-centric view
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Kim, Molan ; Park, Jeong Eun ; Dubinsky, Alan J. ; Chaiy, Seoil |
Published in: |
The journal of services marketing. - Bingley : Emerald Group Publishing Limited, ISSN 0887-6045, ZDB-ID 1027140-5. - Vol. 26.2012, 2, p. 83-93
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Einführung | Implementation | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Bankmarketing | Bank marketing | Südkorea | South Korea |
-
Hong, Jung Kee, (2014)
-
Loyalität von Bankkunden : Bestimmungsgrößen und Gestaltungsmöglichkeiten
Lohmann, Florian, (1997)
-
Ein Messkonzept für die Bankloyalität : Investitionen in Bank/Kunde-Beziehungen unter Risikoaspekten
Polan, Ralf, (1995)
- More ...
-
Frequency of CRM implementation activities: a customer-centric view
Kim, Molan, (2012)
-
Chang, Woojung, (2010)
-
Chang, Woojung, (2010)
- More ...