Game Modding und digitale Distribution - die Veränderung der Wertschöpfung von Computerspielen durch Kundenintegration
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Schwarzer, Florian ; Jöckel, Sven ; Will, Andreas |
Published in: |
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-1472-X. - 2009, p. 67-78
|
Subject: | Computerspiel | Video game | Electronic Commerce | E-commerce | Vertriebsweg | Distribution channel | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Kundenintegration | Customer integration |
-
Thurner, Thomas Wolfgang, (2019)
-
Revisiting e-commerce platforms' strategies of exercising channel power : a contingency perspective
Deng, Guangkuan, (2024)
-
Electronic sports : a new marketing landscape of the experience economy
Seo, Yuri, (2013)
- More ...
-
Jöckel, Sven, (2008)
-
Schaal, Ulrich, (2010)
-
Jöckel, Sven, (2009)
- More ...