How do we adopt multiple cultural identities? : a multidimensional operationalization of the sources of culture
Year of publication: |
April 2016
|
---|---|
Authors: | Zolfaghari, Badri ; Möllering, Guido ; Clark, Timothy ; Dietz, Graham |
Published in: |
European management journal. - Amsterdam : Elsevier, ISSN 0263-2373, ZDB-ID 859497-1. - Vol. 34.2016, 2, p. 102-113
|
Subject: | Culture | Identity | International management | Mixed methods | Multidimensional operationalization | Kulturelle Identität | Cultural identity | Unternehmenskultur | Corporate culture | Kultur | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Interkulturelles Management | Cross-cultural management | Theorie | Theory |
-
Does cultural competence affect the success of international strategies? : a case study analysis
Calza, Francesco, (2014)
-
Die Bedeutung des kulturellen Umfelds für die Unternehmenspolitik multinationaler Unternehmen
Sacra, Erik C. W., (1998)
-
Elgar encyclopedia of cross-cultural management
Mockaitis, Audra I., (2024)
- More ...
-
Möllering, Guido, (2011)
-
Trust, institutions, agency : towards a neoinstitutional theory of trust
Möllering, Guido, (2006)
-
"Vertrauen" ist sowohl Substantiv als auch Verb : Prozesse der Vertrauensarbeit im Management
Möllering, Guido, (2013)
- More ...