Informationssysteme zur Gestaltung und Umsetzung von service-orientierten Geschäftsmodellen
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Weiß, Peter |
Published in: |
Service-orientierte Geschäftsmodelle : erfolgreich umsetzen. - Berlin : Springer Gabler, ISBN 3-642-41624-1. - 2013, p. 113-149
|
Subject: | Geschäftsmodell | Business model | Service-Dominant Logic | Service-dominant logic | Betriebliches Informationssystem | Business intelligence system | Dienstleistungsqualität | Service quality | IT-Infrastruktur | IT infrastructure |
-
Conceptual approach for value driven performance in servitising companies
Adel, Riham, (2015)
-
Business model enriched with user experience, as a systemic tool in service design
Musulin, Jadranka, (2021)
-
Bani-Hani, Imad, (2018)
- More ...
-
Cremer, Georg, (2017)
-
Cremer, Georg, (2017)
-
Kundenmanagement in virtuellen Organisationen
Kölmel, Bernhard, (2002)
- More ...