IT Driven Marketing
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Meckel, Miriam ; Osl, Philipp ; Österle, Hubert |
Published in: |
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0282-9. - 2007, p. 87-93
|
Subject: | Marketing | Electronic Commerce | E-commerce | Social Web | Social web |
-
Review of studies on digital transaction platforms in marketing journals
Hänninen, Mikko, (2020)
-
Malcorps, Sylvain, (2019)
-
Omni-personal Luxury : How to Transform your Luxury Business for the Digital Age
Schmitt, Rebecca, (2022)
- More ...
-
Service-Wohnen am Beispiel Fürstenhof in Wittlich – ein Geschäftsmodell mit Zukunft?
Benz, Alain, (2011)
-
Business Engineering : Core-Business-Metamodell
Österle, Hubert, (2007)
-
Independent Living : Leben mit haushaltsnahen Dienstleistungen
Eisele, Manuel, (2017)
- More ...