Attention
Künstliche Intelligenz entlang der Customer Journey : Einsatzpotenziale von KI im E-Commerce
Year of publication: |
2023
|
---|---|
Authors: | Harwardt, Mark ; Köhler, Maximilian |
Publisher: |
2023.: Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden 2023.: Wiesbaden : Imprint: Springer Gabler |
Subject: | Künstliche Intelligenz | Customer Journey | E-Commerce | Digitale Transformation | Customer Touchpoints |
Description of contents: |
Customer Journey -- Künstliche Intelligenz -- KI im E-Commerce.
|
Extent: | 1 Online-Ressource(VII, 52 S. 9 Abb.) |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
ISBN: | 978-3-658-39109-6 ; 978-3-658-39108-9 |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-658-39109-6 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Rusthollkarhu, Sami, (2022)
-
Regulating the digital economy : are we moving towards a "winwin" or a "lose-lose"?
Gehl Sampath, Padmashree, (2018)
-
Cifrovaja ėkonomika: konceptualʹnye osnovy pravovogo regulirovanija biznesa v Rossii : monografija
Laptev, V. A., (2021)
- More ...
-
Management der digitalen Transformation : eine praxisorientierte Einführung
Harwardt, Mark, (2019)
-
Führen und Managen in der digitalen Transformation : Trends, Best Practices und Herausforderungen
Harwardt, Mark, (2020)
-
Management der digitalen Transformation : eine praxisorientierte Einführung
Harwardt, Mark, (2022)
- More ...