Konzentrations-"Plus" im Einzelhandel - aber Verbraucher nicht automatisch im Nachteil
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Inderst, Roman ; Wey, Christian |
Published in: |
DIW Wochenbericht. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), ISSN 1860-8787. - Vol. 74.2007, 41, p. 597-601
|
Publisher: |
Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW) |
Subject: | Lebensmitteleinzelhandel | Handelskette | Unternehmenskooperation | Marktmacht | Deutschland | Buyer power | Retailing | Competition policy |
-
Konzentrations-"Plus" im Einzelhandel - aber Verbraucher nicht automatisch im Nachteil
Inderst, Roman, (2007)
-
An economic approach to Article 82 : report by the European Advisory Group on Competition Policy
Gual i Solé, Jordi, (2005)
-
An economic approach to Article 82 : report by the European Advisory Group on Competition Policy
Gual i Solé, Jordi, (2005)
- More ...
-
Buyer power and supplier incentives
Inderst, Roman, (2003)
-
The incentives for takeover in oligopoly
Inderst, Roman, (2001)
-
Market structure, bargaining, and technology choice
Inderst, Roman, (2000)
- More ...