Market Segmentation and IPO-Underpricing : Implications of an Analysis of 809 European IPOs
Year of publication: |
2003-11-01
|
---|---|
Authors: | Hunger, Adrian |
Publisher: |
Universität <München> / Fakultät für Betriebswirtschaft |
Subject: | Wertpapieremission | Unterbewertung | underpricing | Neuer Markt |
-
Who Knows What When? - The Information Content of Pre-IPO Market Prices
Löfffler, Gunter, (2002)
-
Underpricing von IPOs : Analyse der Modelle aus Sicht der Austrian Economics
Vincenti, Aurelio J.F., (2012)
-
Das Underpricing-Phänomen bei kleinen Unternehmen
Bramhoff, Sandra, (2014)
- More ...
-
Seigniorageverluste - Hemmnis für die Europäische Währungsunion?
Maennig, Wolfgang, (1996)
-
IPO-Underpricing im Kontext einer vertikalen Marktsegmentierung
Hunger, Adrian, (2005)
-
Hunger, Adrian, (2001)
- More ...