Market structure and innovation policies in Germany
Year of publication: |
[2017]
|
---|---|
Authors: | Friedrichsen, Mike |
Published in: |
Innovation policies in the European news media industry : a comparative study. - Cham, Switzerland : Springer, ISBN 978-3-319-45202-9. - 2017, p. 85-95
|
Subject: | Mediensektor | Media industries | Technologiepolitik | Technology policy | Deutschland | Germany |
-
Branchendialog Medienwirtschaft Schleswig-Holstein
Ciesinger, Kurt-Georg, (1997)
-
Deutschland Online : Entwicklungsperspektiven der Medien- und Internetmärkte
Holtrop, Thomas, (2004)
-
De Bens, Els, (1987)
- More ...
-
Multichannel Marketing - Potenziale des Digitaldrucks in der Unternehmenskommunikation
Coric, Ivica, (2004)
-
Fernsehwerbung : theoretische Analysen und empirische Befunde
Friedrichsen, Mike, (1999)
-
Medien zwischen Ökonomie und Qualität : Medienethik als Instrument der Medienwirtschaft
Friedrichsen, Mike, (2011)
- More ...