Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale: Eine Ereignisstudie
Year of publication: |
2009-09-07
|
---|---|
Authors: | Rommel, Jens ; Neuenfeldt, Sebastian ; Odening, Martin |
Subject: | Lebensmittelskandal | Ereignisstudie | Fleischmarkt | Food Consumption/Nutrition/Food Safety |
-
Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale: Eine Ereignisstudie
Rommel, Jens, (2009)
-
Quality policy and consumer behaviour in the European Union
Becker, Tilman, (2000)
-
Quality assurance mechanisms in agrifood: the case of the Spanish fresh meat sector
González-Díaz, Manuel, (2002)
- More ...
-
Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale: Eine Ereignisstudie
Rommel, Jens, (2009)
-
Markteffekte medienwirksamer Lebensmittelskandale : eine Ereignisstudie
Rommel, Jens, (2010)
-
Heckelei, Thomas, (2023)
- More ...