Mass media deploying digital personalization : an empirical investigation
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Löbbecke, Claudia ; Oberschulte, Franziska ; Boboschko, Irina |
Published in: |
International journal on media management : JMM. - Philadelphia, Pa. : Routledge, Taylor & Francis Group, ISSN 1424-1250, ZDB-ID 2020935-6. - Vol. 23.2021, 3/4, p. 176-203
|
Subject: | Kommunikationsmedien | Communication media | Personalisierung | Personalization | Digitalisierung | Digitization |
-
Seufert, Wolfgang, (2017)
-
Personalisierung der Organisationskommunikation : theoretische Zugänge, Empirie und Praxis
Eisenegger, Mark, (2010)
-
Digitale Geschäftsmodelle im Gesundheitswesen : Persönlichkeiten. Zukunftsperspektiven.
Altun, Emek, (2020)
- More ...
-
Löbbecke, Claudia, (1996)
-
Löbbecke, Claudia, (1996)
-
Technological support for group decision making : group decision support systems
Geibel, Richard, (1990)
- More ...