Measurement of price effects with conjoint analysis: separating informational and allocative effects of price
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Rao, Vithala R. ; Sattler, Henrik |
Published in: |
Conjoint measurement : methods and applications. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-66526-9. - 1999, p. 47-66
|
Subject: | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Preiselastizität | Price elasticity | Markenartikel | Brand | Signalling | Allokation | Allocation | Theorie | Theory |
-
Rao, Vithala R., (2001)
-
Rao, Vithala R., (2003)
-
Rao, Vithala R., (2007)
- More ...
-
Die Validität eines Ansatzes zur Separierung der Allokations- und Informationsfunktion des Preises
Sattler, Henrik, (1997)
-
Rao, Vithala R., (1999)
-
Die Validität eines Ansatzes zur Separierung der Allokations- und Informationsfunktion des Preises
Sattler, Henrik, (1997)
- More ...