Media use as social action : a European approach to audience studies
Year of publication: |
1996
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Other Persons: | Renckstorf, Karsten (contributor) |
Publisher: |
London : Libbey |
Subject: | Massenkommunikationsforschung | Aufsatzsammlung | Medienkonsum | Medienwirkungsforschung | Fernsehen | Publikum | Empirische Forschung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
Extent: | VIII, 200 S. : graph. Darst. |
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Series: | Acamedia research monograph. - London [u.a.] : Libbey, ISSN 0956-9057. - Vol. 15 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Notes: | Bibliography: p179-197 |
ISBN: | 0-86196-485-3 |
Source: |
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The politics of pictures : the creation of the public in the age of popular media
Hartley, John, (1992)
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Schriftenreihe Media-Perspektiven
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Zubayr, Camille, (2007)
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Bouwman, Harry, (1982)
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Alternative Ansätze der Massenkommunikationsforschung : Wirkungs- vs. Nutzenansatz
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