Mindestmarktanteile werbefinanzierter Fernsehsender in Deutschland
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Rott, Armin |
Publisher: |
Dortmund : Univ. Dortmund, Lehrstuhl für Wirtschaftspolitik |
Subject: | Deutschland | Fernsehmarkt | Marktanteil | Kostendeckungsprinzip | Privates Fernsehen | Break-even-Analyse |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
Extent: | 22 Bl. : graph. Darst. |
---|---|
Series: | Dortmunder Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftspolitik. - Dortmund. - Vol. 104 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Classification: | Fernsehen ; Marketing |
Source: |
-
Berger, Viktor J. F., (2008)
-
Konsequenzen der Digitalisierung für werbefinanzierte TV-Veranstalter
Schössler, Julia, (2000)
-
Television marketing : characteristics, instruments and impact
Baumann, Jasmin, (2007)
- More ...
-
Do Critics Make Bestsellers? Opinion Leaders and the Success of Books
Clement, Michel, (2007)
-
Determinants of Demand for Televised Live Football: Features of the German National Football Team
Feddersen, Arne, (2011)
-
Bad News Sells: The Demand for News Magazines and the Tone of Their Covers
Arango-Kure, Maria, (2014)
- More ...