Not optimal, but Effective: the Multi-Mode Ticket for Reducing Urban Traffic Congestion in Medium-Sized Towns
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Schöb, Ronnie |
Published in: |
CESifo DICE Report. - ifo Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e.V.. - Vol. 3.2005, 3, p. 28-33
|
Publisher: |
ifo Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e.V. |
Subject: | Stadtverkehr | Stadtverkehrspolitik | Öffentlicher Personennahverkehr | Verkehrsstau | Mittelstadt | Urban transport | Urban transport policy | Public Transport | Traffic jam | Medium-size city |
-
Schöb, Ronnie, (2005)
-
Adler, Martin W, (2015)
-
Does public transit reduce car travel externalities?
Adler, Martin W., (2015)
- More ...
-
Steuern oder Zertifikate : wie wichtig ist die zweite Dividende für die Klimapolitik?
Schöb, Ronnie, (2009)
-
Optimal central bank conservatism and monopoly trade unions
Berger, Helge, (2000)
-
Schöb, Ronnie, (2001)
- More ...